  • 1. Data: 2005-07-22 14:07:21
    Temat: Prośba i oszacowanie zdolności kredytowej
    Od: Trefies <m...@o...pl>

    Chciałbym wziąć kredyt na mieszkanie. Nie wiem na jaki kredyt (jaką sumę)
    mogę liczyć w przypadku kiedy chciałbym go wziąć sam oraz w przypadku
    gdybym chciał wziąć kredyt razem z narzeczoną.
    Jeśli jest ktoś na grupie kto może to oszacować, to bardzo proszę o pomoc.
    Moje zarobki: 3900PLN brutto, narzeczonej: 1700PLN brutto. Pracujemy na
    umowę o pracę, mamy auto. Wydatki typowe. Chodzi mi o przykładowe
    wyliczenie. Nie wiem też gdzie taki kredyt najlepiej wziąć. Proszę o radę.
    Z góry dziękuję, pozdrawiam!
    --
    Mateusz, Wrocław

  • 2. Data: 2005-07-22 14:44:07
    Temat: Re: Prośba i oszacowanie zdolności kredytowej
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Trefies wrote:
> [...]
    > przykładowe wyliczenie. Nie wiem też gdzie taki kredyt najlepiej
    > wziąć. Proszę o radę. Z góry dziękuję, pozdrawiam!

    http://tinyurl.com/8cqpl

    kursor

  • 3. Data: 2005-07-22 15:39:46
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Trefies" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    Kredyt hipoteczny jest bardzo łatwo otrzymać,bowiem zabezpieczeniem jest
    samo mieszkanie. Jak nie będziesz płacił to Ci zabiorą i tyle. Ważne byś
    miał stałe źródło dochodu (zatem umowę na czas nieokreślony) jednak wysokość
    dochodów nie jest tak bardzo ważna. Zawsze możesz wziąć kredyt np. na 10
    lat, ale z możliwością wcześniejszej spłaty.

    Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że status "narzeczona" niewiele da w
    banku. Chyba, że zamienisz go na status "żona" - wtedy to i owszem... :-)

  • 4. Data: 2005-07-22 16:56:13
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > banku. Chyba, że zamienisz go na status "żona" - wtedy to i owszem... :-)

    Malo wiesz, nie wprowadzaj kogos w błąd.

    Z narzeczoną moze wspólnie brać kredyt (łaczone dochody)
    Samo zabezpieczenie jest ważne ale nie wystarcza do uzyskania kredytu.
    Zgodnie z prawem bankowym kredytu udziela się osobom mającym zdolność
    kredytową

    Darek

  • 5. Data: 2005-07-22 16:57:44
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Moje zarobki: 3900PLN brutto, narzeczonej: 1700PLN brutto. Pracujemy na

    Myslę że z takimi dochodami nie będzie problemu z kredytem. Mozesz tylko
    przebierać w ofertach banków. Zacznij od stron www, podzwoń na infolinię,
    pozbieraj oferty.

    Darek

  • 6. Data: 2005-07-22 17:44:12
    Od: Dariusz <d...@t...pl>

    Fri, 22 Jul 2005 16:07:21 +0200, na pl.biznes.banki, Trefies napisał(a):

> [...]
    > umowę o pracę, mamy auto. Wydatki typowe. Chodzi mi o przykładowe
    > wyliczenie. Nie wiem też gdzie taki kredyt najlepiej wziąć. Proszę o radę.

    Tak jak już pisałem na priv, dokładne obliczenia będę mógł podać po
    zapoznaniu się z bardziej szczegółowymi danymi, ale ogólnie jest tak, że
    przy tych samych założeniach wspólnie będziecie mogli wziąć większy
    kredyt (np. jeśli narzeczona przystąpi do kredytu jako poręczyciel).
    Istotne są, jak pisałem, wcześniejsze kontakty z bankami i tzw. dobra
    historia kredytowa oraz brak znacznych miesięcznych obciążeń
    finansowych.

    Pozdrawiam,
    Darek z Wrocławia

  • 7. Data: 2005-07-23 04:43:27
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Darek pisze:

> [...]
    > Samo zabezpieczenie jest ważne ale nie wystarcza do uzyskania kredytu.
    > Zgodnie z prawem bankowym kredytu udziela się osobom mającym zdolność
    ,,nie wprowadzaj kogoś w błąd''(c) Darek
    Przeczytaj raz jeszcze art. 70 prawa bankowego.

    --
    "(...) aby uzyskać pełnię wolności, ( . '">
    trzeba żyć tak, jakby twoje ciało ) L_

  • 8. Data: 2005-07-23 06:00:49
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Przeczytaj raz jeszcze art. 70 prawa bankowego.

    No chyba nie radzisz mu brania kredytu pod lokatę??
    Po za tym pisze o kredycie hipotecznym.

    Darek

  • 9. Data: 2005-07-24 17:08:10
    Od: jaszczur <m...@c...op.pl>

    Przeglądam pl.biznes.banki

    > No chyba nie radzisz mu brania kredytu pod lokatę??
    > Po za tym pisze o kredycie hipotecznym.
    No chyba Tobie coś radziłem, a nie jemu.

    --
    '''..\
    < _| (

  • 10. Data: 2005-07-24 18:15:31
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > No chyba Tobie coś radziłem, a nie jemu.

    No dobrze to poradź mi jeszcze raz. Czy hipoteka jest szczególną forma
    zabezpieczeń?

    Darek