    From: Trefies <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Prośba i oszacowanie zdolności kredytowej
    Date: Fri, 22 Jul 2005 16:07:21 +0200
    Sender: m...@o...pl@ipbex-nat.os.kn.pl

    Chciałbym wziąć kredyt na mieszkanie. Nie wiem na jaki kredyt (jaką sumę)
    mogę liczyć w przypadku kiedy chciałbym go wziąć sam oraz w przypadku
    gdybym chciał wziąć kredyt razem z narzeczoną.
    Jeśli jest ktoś na grupie kto może to oszacować, to bardzo proszę o pomoc.
    Moje zarobki: 3900PLN brutto, narzeczonej: 1700PLN brutto. Pracujemy na
    umowę o pracę, mamy auto. Wydatki typowe. Chodzi mi o przykładowe
    wyliczenie. Nie wiem też gdzie taki kredyt najlepiej wziąć. Proszę o radę.
    Z góry dziękuję, pozdrawiam!
    --
    Mateusz, Wrocław