eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK. › Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
  • Data: 2017-12-08 22:10:38
    Temat: Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trafiłem dziś w citku na podejrzanie dobrą ofertę - nowa (od 4.12) i dla wybranych
    (choć może tak straszą jedynie, a dostanie każdy) tylko promocja, być może ze
    zróżnicowanymi warunkami.
    > Podstawa jest taka, że za każde przelane 2k z KK na dowolne konto - a następnie na
    rozłożenie tego przelewu na raty - dostaje się voucher na 100zł do biedronka - max. 7
    sztuk na osobę.
    > A podejrzanie dobre jest to, że ten przelew ma nic nie kosztować oprócz odsetek -
    podobno ma się zaksięgować standardowa prowizja za przelew z KK 8%, ale po rozłożeniu
    na raty ma zostać wyksięgowana, nie ma tych fatalnych citkowych miesięcznych opłat za
    rozłożenie na raty oraz nie ma prowizji za rozłożenie na raty.
    > I wygląda na to, że tą pożyczkę można spłacić w pełni po max. 3 tygodniach - tyle
    czasu mają na przesłanie vouchera, a warunkiem otrzymania jest otwarty przelew
    rozłożony na raty.
    > Testował to już ktoś?

    czyli przelewam 2kzł z KK na konto i rozkładam na raty, otrzymuję bon na
    100 zł do biedry i od razu mogę spłacić ten kredyt
    całkowity koszt to odsetki (max 10%) za 3-4 tygodnie od 2000 zł czyli
    jakieś 17 zł?

    u mnie taka oferta się nie pojawiła...

    --
    pozdrawiam