eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK. › Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
  • Data: 2017-12-08 23:19:25
    Temat: Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Dec 2017 13:49:12 -0800 (PST), Dawid Rutkowski napisał(a):
    > Trzeba wejść w "zamów produkty" - u mnie jest duży baner z biedronką
    > od razu na górze. Chowają to - bo po zalogowaniu nic na istnienie
    > propozycji nie wskazuje.

    Chyba juz dla wszystkich - reklama na glownej stronie,
    https://www.online.citibank.pl/formularz/pozyczka/go
    towka-z-karty/index.html

    Chociaz ... w regulaminie
    Oferta obowiązuje na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej w ramach dwóch
    kampanii:
    a) internetowej - dla Uczestników, którym zostanie udostępniony w
    serwisie Citibank Online baner z ofertą Przelewu z limitu karty
    rozkładanego na raty w ramach Planu spłat ratalnych ,,Komfort"
    (,,Przelew z limitu karty"),
    b) SMS-owej - dla Uczestników, którzy w okresie obowiązywania Oferty
    otrzymają wiadomość SMS, zawierającą indywidualny link
    z ofertą Przelewu z limitu karty, wysłaną przez Bank na zarejestrowany
    w Banku numer telefonu komórkowego Uczestnika.

    > Rozłożyć na raty ma się samo, ale przelew trzeba zrobić po wejściu
    > przez baner. Choć kto wie, może dostali tylko tacy, co w biedronku
    > płacą.

    Ale o zwolnieniu z prowizji nic nie pisza :-(

    J.