eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPromocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK. › Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
  • Data: 2017-12-09 00:31:59
    Temat: Re: Promocja w citi - vouchery do biedronka w zamian za przelew z KK.
    Od: Waldek <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    > Trzeba wejść w "zamów produkty" - u mnie jest duży baner z biedronką od razu na
    górze. Chowają to - bo po zalogowaniu nic na istnienie propozycji nie wskazuje.
    > Rozłożyć na raty ma się samo, ale przelew trzeba zrobić po wejściu przez baner.
    Choć kto wie, może dostali tylko tacy, co w biedronku płacą.

    Ja dostałem sms-a
    W biedronie citkiem nie place
    - wogóle mało/wcale citkiem płace, raczej traktuje go jako karte awaryjną
    Co do promocji - nie jestem pewien czy można spłacić całość wcześniej
    czy jednak spłaty muszą być rozłożone w ratach na rok.
    Nie rozczytywałem się w regulaminie promocji