  • 1. Data: 2002-04-04 08:39:39
    Temat: Programy typu MSmoney czy GnuCash
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Probował ktoś uzywać tego typu programów, jakies wrażenia?
    Bo programów tego typu jest od groma a nie chce mi się próbowac
    wszystkich.
    Jak jest z importem rachunków bankowych? Z tego co widzę to standardem
    jest format *.qif - czy są dostępne jakieś narzędzia do stworzenia z
    wyciagu takiego pliku. No i oczywiście gdzie są :)

    Jurek

  • 2. Data: 2002-04-04 11:11:24
    Temat: Re: Programy typu MSmoney czy GnuCash
    Od: "Marcin Kamiński" <m...@p...pl>

    Witam,

    > Probował ktoś uzywać tego typu programów, jakies >wrażenia?

    Uzywam MS Money 2000 i jestem b. zadowolony. Co do importu plikow nie
    stosuje, bo program jakos dziwnie to przyjmuje (sciagalem pliki z
    Citibanku).

    Marcin Kaminski

  • 3. Data: 2002-04-04 15:25:07
    Od: "MichalL" <m...@n...isn.pl>

    > Probował ktoś uzywać tego typu programów, jakies wrażenia?
    > Bo programów tego typu jest od groma a nie chce mi się próbowac
    > wszystkich.

    Od kilku lat uzywam programu Quicken. Kiedy go wybieralem, porownalem go z
    MS Money. O niebo bardziej intuicyjny i wygodniejszy w obsludze.
    Jestem bardzo z niego zadowolony, chociaz pracuje na bardzo starej wersji.

    MichalL

  • 4. Data: 2002-04-05 11:00:18
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia czw, 04 kwi 2002 at 08:39 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):
    > Jak jest z importem rachunków bankowych? Z tego co widzę to standardem
    > jest format *.qif - czy są dostępne jakieś narzędzia do stworzenia z
    > wyciagu takiego pliku. No i oczywiście gdzie są :)

    zrobiłem taki konwertorek dla mbanku (btw kto jak kto ale mbank to
    mógłby dane w takim formacie udostepniać)
    http://canin.tel.debica.pl/qif

    drugą stroną transakcji jest unknown(uzytkownik lepiej wie gdzie
    przenieść tą transakcję), z wyjątkiem transakcji pomiędzy
    kontami emaxi ekonto, które poprawnie powinny byc rozpoznawane.
    GnuCash księguje je poprawnie (ostrzegając o duplikatach ale ich nie
    usuwa automatycznie. Quicken wydaje się że importuje prawidłowo (ale
    zbyt mało go znam aby cos powiedzieć.

    Jurek

  • 5. Data: 2002-04-07 22:34:22
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia pią, 05 kwi 2002 at 11:00 GMT,
    Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl> napisał(a):
    > http://canin.tel.debica.pl/qif

    a co - jak sie bawić to na całego
    konwertuje jeszcze bph
    dodatkowo do formatu csv coby wczytac do arkusza

    Jurek