  • 1. Data: 2002-04-04 07:58:35
    Temat: zmiana nazwy i zasad wydawania KK w Pekao SA? :)
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    "Po bankructwie Swissair Group, firmy, która była inwestorem strategicznym
    LOT, upadł kierowany przez Szwajcarów alians lotniczy Qualiflyer."

    "Karta kredytowa Pekao/Qualiflyer jest kartą płatniczą wydawaną w systemie
    Visa International, przygotowaną specjalnie dla uczestników Programu
    Qualiflyer, w ramach którego pasażerowie linii lotniczych gromadzą mile na
    indywidualnych kontach członkowskich."

    To co teraz bedzie??? :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-04-04 08:17:58
    Temat: Re: zmiana nazwy i zasad wydawania KK w Pekao SA? :)
    Od: <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > Visa International, przygotowaną specjalnie dla uczestników Programu
    > Qualiflyer, w ramach którego pasażerowie linii lotniczych gromadzą mile na

    upadl alians ale nie upadl program - przynajmniej na razie...
    sam program wrecz sie rozwija - nowy site, 10-ta rocznica i promocje z tym
    zwiazane

    karta tez na razie dziala i nie wyglada na to zeby mialo sie cos zmienic - jak
    przestal istniec Voyager to zmienili layout plastiku na Qualiflyer - jesli sie
    cos zmieni w Locie w ramach programu Qualiflyer (np. nowy alians - BA albo cos
    innego) to pewnie zmienia plastik i tyle

    Pablito

    PS. Ale ja swoje ciezko zbierane mile wlasnie wykorzystalem na bilety, tak just
    in case... ;))