  • 1. Data: 2005-05-19 13:20:47
    Temat: Proces Kamila P. - niegdyś stałego bywalca tej grupy.
    Od: Roman Sąsiada <n...@...hate.spam>

    Jest wyrok: 25 lat pozbawienia wolności
    http://info.onet.pl/1100276,11,item.html
    --
    Roman Sąsiada
    katoda(znaczek)poczta.onet.pl
    http://katoda.republika.pl
    GG: 176820 ICQ: 5901565 Jabber: rsasiada(znaczek)jabber.wp.pl
    Hint: (znaczek)=@

  • 2. Data: 2005-05-19 16:14:49
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    aż strach pisac na grupę, takie potwornosci potem sie rodzą

  • 3. Data: 2005-05-19 18:40:47
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Zbyszek" <z...@n...spam> napisał w wiadomości
    > aż strach pisac na grupę, takie potwornosci potem sie rodzą

    czesto masz ochote kogos zabic Zbyszku ?
    no fakt czasem noz sie otwiera, ale aby go uzyć .. to trzeba desperacji
    jakiejś jednak

  • 4. Data: 2005-05-19 21:08:43
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Roman Sąsiada <n...@...hate.spam> skribis:

    >Jest wyrok: 25 lat pozbawienia wolności
    >http://info.onet.pl/1100276,11,item.html

    Nie jestem na 100% pewien czy dobrze skojarzylem osobe, ale czy to nie
    autor tych postow:

    Mówiąc grzecznie mam do ciebie prośbę nie wysyłaj tu więcej swojego spamu.

    Poza tym łamiesz prawo:
    ust 1 Ustawa z dn. kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    A mowiac niegrzecznie:

    http://nindalf.ntg.bocznica.org/

    Zgłoś na policję, tylko oni i tak mają wszystko w d....

    W sumie to tylko zamiar popełnienia przestępstwa. Chociaż może przekażą,
    to gdzieś dalej do centrali.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 5. Data: 2005-05-19 21:22:25
    Od: "antek" <a...@g...pl>

    a jakiego fajnego maila miał -> c...@h...pl

  • 6. Data: 2005-05-19 21:39:25
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "antek" <a...@g...pl> skribis:

    >a jakiego fajnego maila miał -> c...@h...pl

    AFAIK zmienil z camomile na jakis czas przed tym co zrobil.

    Pozdrawiam, Leh.

  • 7. Data: 2005-05-20 13:53:54
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Roman Sąsiada" <n...@...hate.spam> wrote in message
    > Jest wyrok: 25 lat pozbawienia wolności
    > http://info.onet.pl/1100276,11,item.html

    Po odzewie (kilka listów w wątku) widać, że nie ma tutaj już niemal nikogo z
    tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś osób, które były
    na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    pzdr
    topjes

  • 8. Data: 2005-05-20 14:08:44
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    topjes said the following On 2005-05-20 15:53:
    [...]

    > Po odzewie (kilka listów w wątku) widać, że nie ma tutaj już niemal nikogo z
    > tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś osób, które były
    > na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    Ja pamiętam, ale co mozna powiedzieć ?
    Litować się ? Potępić w czambuł ?
    KJ

  • 9. Data: 2005-05-20 14:58:57
    Od: Konrad Brywczyński <http://cerbermail.com/?EPpJiWnVOQ>

    topjes <n...@d...rady> w wiadomości
    news:news:d6kq5l$1vp$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Po odzewie (kilka listów w wątku) widać, że nie ma tutaj już niemal nikogo
    > tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś osób, które były
    > na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    Być, to są, ino czasu mało na udzielanie się, tylko poczytują. ;)

    --
    Konrad J. Brywczyński Riding on a unicorn
    k...@b...tk Stranded in my mind

  • 10. Data: 2005-05-20 15:16:23
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    topjes <n...@d...rady> wrote:
    > Po odzewie (kilka listów w wątku) widać, że nie ma tutaj już niemal
    > nikogo z tamtej ekipy sprzed kilku lat :) Ciekawe ile jest tu dziś
    > osób, które były na pbb pamiętnej nocy gdy uruchamiali mBank :)

    Khem - do tej pory gdzie mam maile wymieniane z nim i rozne pliki od niego
    na plytce zgrane ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!