  • 11. Data: 2004-04-04 13:22:28
    Temat: Re: Problem z karta VISA VW
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    > Okey, karta była i jest nieaktywna - ale nie ma to nic do rzeczy bo są na
    > niej już wszystkie informacje potrzebne do działania. A kiedyś mam ją
    > przeciesz aktywować.

    wlasnie!
    jakie informacje sa zawarte na kartach debetowych/kredytowych?
    (na pasku magnetycznym)
    jest tam jakos zapisany pin?

  • 12. Data: 2004-04-04 13:26:05
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    Q wrote:
    > wlasnie!
    > jakie informacje sa zawarte na kartach debetowych/kredytowych?
    > (na pasku magnetycznym)
    > jest tam jakos zapisany pin?

    http://www.kartyonline.net/przyt.php?id=15
    Czyli co znajduje sie na pasku magnetycznym. Polecam. PIN - nigdy w
    zyciu :-)

    --
    luzyta

  • 13. Data: 2004-04-04 13:28:18
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>

    LUZYTA wrote:

    > http://www.kartyonline.net/przyt.php?id=15
    > Czyli co znajduje sie na pasku magnetycznym. Polecam. PIN - nigdy w
    > zyciu :-)

    UUUpssss ;-))
    Oczywiście:
    http://www.kartyonline.net/ciek.php?id=21

    --
    luzyta

  • 14. Data: 2004-04-05 21:38:59
    Od: sebol <l...@s...pl>

    Gorion wrote:

> [...]
    > Niestety list polecony z kartą VISA Electron trafił pod niewłaściwy adres
    > (polecony!!!, zaadresowany był poprawnie), a osoba która go dostała
    > zorientowała się dopiero po otworzeniu koperty - i tak dobrze że
    > pofatygowała się z nim do mnie.
    >
    > I tu mam do Was pytanie - są jakieś szanse na skuteczną reklamacje? Według
    > infolinki bardzo małe (zawiniła poczta a nie bank -ciężko się z tym nie
    > zgodzić) i w razie odrzucenia reklamacji przyjdzie płacić 30zl za wydanie
    > kolejnej. A nie uśmiecha mi się używać tak dostarczonej karty, pewnie nic

    jak nie czujesz sie dobrze, to oddaj ja sasiadowi i zniszczcie ja -
    poinformuj ze nie otrzymales przesylki i juz. Jak bank zacznie sprawdzac
    zauwazy ze nie ma twojego podpisu pod odbiorem. Sasiad podpisal bo
    listonosz kazal ale koperta sie gdzies mu zawieruszyla. Wszyscy sa happy?

    --
    l...@s...pl