  • 1. Data: 2003-04-07 16:35:48
    Temat: Problem z e-karta Mbanku.
    Od: "Tomasz Czaus" <t...@g...pl>

    Witam,

    chcialem wyslac przekaz pocztowy za pomoca www.bidpay.com (tak ja zwykle)
    jednak przy ostatecznym zatwierdzaniu operacji otrzymalem taki komunikat:
    "Your Credit or Debit card has been declined."

    Czy ktos wie z czego to wynika i co to wlasciwie znaczy wpraktyce ???

    pozdr,
    Tomke

  • 2. Data: 2003-04-07 16:47:24
    Temat: Re: Problem z e-karta Mbanku.
    Od: "Tomasz Czaus" <t...@g...pl>

    Użytkownik "Tomasz Czaus" napisał w wiadomości

> [...]
    > "Your Credit or Debit card has been declined."
    >
    > Czy ktos wie z czego to wynika i co to wlasciwie znaczy wpraktyce ???

    Ojej, juz wiem trzeba byla ja zaladowac. Ale jestem blondas... wybaczcie.

  • 3. Data: 2003-04-07 17:36:51
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Tomasz Czaus" <t...@g...pl> wrote in

    /ciach.../

    > Ojej, juz wiem trzeba byla ja zaladowac. Ale jestem blondas...
    > wybaczcie.

    Wybaczamy :-)
    eKarta dziala z tym serwisem bez problemu, wiec powodzenia !

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.