  • Data: 2004-01-23 06:37:09
    Temat: Re: Prawie przegapiłem migrację ;-)
    Od: ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SP9LWH" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:buoqci$h0g$1@news.onet.pl...

    > Uzytkownik ".:GaBeR:." <gaber@_NO_SPAM_pf.pl> napisal w wiadomosci
    >
    > A w ING BSK jaka miales ???? Za mala ???
    > W PKO BP bedziesz mial identyczna, jak nie mniejsza:-(
    >
    > Napisz w poniedzialek, ze nadal jestes "po wrazeniem" PKO BP i
    obrzydzeniem
    > do ING BSK.

    Napiszę już dziś...
    Po ponad 3 latach w ING zaoferowano mi kredyt odnawialny w wysokości
    max.950(!!!) złotych.
    W ten wtorek założyłem konto w PKO BP z przeniesieniem historii za 6
    miesięcy i złożeniem wniosku o KK.
    Wczoraj, czyli nazajutrz od założenia konta PRZYZNANO mi kredyt odnawialny w
    wysokości 6.000 złotych.
    Czy ktoś poza mną widzi na tym polu różnicę między PKO a ING?
    Potrzebowałem pilnie pieniędzy na zamianę mieszkanie i w PKO je otrzymałem
    od ręki.
    Dlatego nadal jestem pod wrażeniem PKO i brzydzę się ING, z którego byłem
    zadowolony dopóty dopóki nie używałem tylko i wyłącznie ING OnLine do
    kontaktów z tym bankiem.

    --
    Michal Gabrys
    michal(malpeczka)ftv(kropa)pl