  • 1. Data: 2002-07-21 22:21:29
    Temat: Praca w Expanderze
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Hi hi - to ja juz widze tego Expandera i ich pracownikow.
    Kurde ale szkoda bedzie samego portalu. Jakby nie bylo wiadomosci mial
    spoko.

    STANOWISKO: Doradca Finansowy i Kierownik

    Firma będąca częścią dużej spółki giełdowej, specjalizująca się w finansach,
    tworzy ogólnokrajową sieć punktów doradztwa i obsługi klienta.

    Obowiązki

    Obsługiwanie klientów w profesjonalnym Punkcie Obsługi Klienta

    Budowanie długoterminowych relacji z Klientami

    Po uprzednim szkoleniu doradzanie Klientom w zakresie produktów finansowych

    Osoby na stanowisku kierowniczym ponadto będą odpowiadać za:

    Wyniki sprzedaży oddziału

    Zarządzanie zespołem, szkolenia, organizację pracy

    Jakość świadczonych usług

    Wymagania

    Ciekawość świata i ludzi (warunek konieczny)

    Komunikatywność

    Doświadczenie w kontaktach z klientami (doradztwo, obsługa)

    Gotowość do uczenia się

    Uczciwość i optymizm

    Znajomość produktów bankowych i świata finansów nie jest konieczna

    Kontakt
    oferty z zaznaczonym numerem referencyjnym Doradca/Poznań, Kierownik/Poznań
    proszę przesyłać na adres: p...@e...pl,

    lub pod numer faksu (0 prefiks 22) 607 03 61
    FINFIN S.A. ul. Marynarska 19A, 02-674 Warszawa

    Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi ma wybrane oferty.
    Na CV (liście motywacyjnym) prosimy o dopisanie następującej klauzuli:"
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej
    ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji
    zgodnie z Ustawą z 29.09.97 r. o Ochronie Danych Osobowych.

    --

    ----
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-07-22 07:44:20
    Temat: Re: Praca w Expanderze
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 22 Jul 2002 00:21:29 +0200, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:
    >Znajomość produktów bankowych i świata finansów nie jest konieczna

    :-)
    Krotko mowiac powstaje supermarket z produktami finasowymi :-)
    W sumie, moze to byc nawet ciekawe.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-07-22 08:34:06
    Od: Ra-Ash <r...@p...onet.pl>

    Witam !!
    Bede sie czepial, ale jest poniedzialek rano :((

    [cut]

    > Obsługiwanie klientów w profesjonalnym Punkcie Obsługi Klienta

    [cut]

    > Po uprzednim szkoleniu doradzanie Klientom w zakresie produktów finansowych

    Hymm szybkie szkolenie to jest to i pomysleć, że sa tacy co im się chce
    kilka lat na to poświęcać ;)

    > Znajomość produktów bankowych i świata finansów nie jest konieczna

    Przed czy po szkoleniu ??? ;-)

    Wojtek napisal "supermarket z produktami finasowymi" ..
    Moim zdaniem raczej sposób na sprzedawanie produktów finansowych
    konkretnych
    firm, w sposób tani i masowy ...

    Pozdr

    Ra-Ash

    Hasło na dziś: "Każdy może być doradcą finansowym" ;-)

  • 4. Data: 2002-07-23 15:57:18
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Krotko mowiac powstaje supermarket z produktami finasowymi :-)
    > W sumie, moze to byc nawet ciekawe.

    Zdaje sie, że chyba już powstał, tylko niestety nie moge
    zlokalizować.
    W zimie tego roku Expander przeprowadzał proces rekrutacji, w
    którym i ja uczestniczyłem. Niestety z negatywnym skutkiem (ciekawe
    tylko czy dla mnie czy dla niech:).
    Być może im się ludzie "nie sprawdzili"?

    --
    :: METAXA ::
    Mechanical Electronic Troubleshooting and Accurate Xenocide Android

  • 5. Data: 2002-07-23 16:12:39
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 23 Jul 2002 17:57:18 +0200, "Metaxa" <m...@s...pl> wrote:

    >Zdaje sie, że chyba już powstał, tylko niestety nie moge
    >zlokalizować.

    Podobno gdzies w okolicach starego rynku, na Wroclawskiej chyba.
    Musze sie przejsc :).

    >W zimie tego roku Expander przeprowadzał proces rekrutacji, w
    >którym i ja uczestniczyłem. Niestety z negatywnym skutkiem (ciekawe
    >tylko czy dla mnie czy dla niech:).

    Moze wykazales sie wiedza na temat produktow bankowych co nie bylo
    przez nich mile widziane ;D

  • 6. Data: 2002-07-23 16:15:23
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Być może im się ludzie "nie sprawdzili"?

    A tak - placowek to juz pare jest m.in. w Wawie blisko Galerii Mokotow.
    Tylko ze teraz chca rozszerzyc dzialalnosc na caly kraj i tlyko na tym sie
    skupic - witryna expander.pl ma byc tylko platforma ktora umozliwi dobry
    kontakt pomiedzy placowkami - czyli juz nie bedzie fajnych informacji ;(

  • 7. Data: 2002-07-23 16:37:34
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Moze wykazales sie wiedza na temat produktow bankowych co nie
    bylo
    > przez nich mile widziane ;D

    możliwe, może wiedza doświadczonego pracownika banku to było by dla
    nich za dużo?
    <set megalomania mode on> nie dali by rady zapłacić?<mode off>

  • 8. Data: 2002-07-23 16:39:41
    Od: "Mscislaw" <M...@n...com>

    czy ktos wie ile tam placa?

  • 9. Data: 2002-07-23 17:30:03
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Metaxa wrote:
    > W zimie tego roku Expander przeprowadzał proces rekrutacji, w
    > którym i ja uczestniczyłem. Niestety z negatywnym skutkiem

    A potrafisz myślec logicznie i czytać ze zrozumieniem? Pewnie dlatego.
    --
    pjo

  • 10. Data: 2002-07-23 19:19:34
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > A potrafisz myślec logicznie i czytać ze zrozumieniem? Pewnie
    dlatego.

    a do czego pijesz?