  • 1. Data: 2002-07-21 16:07:53
    Temat: [negatyw] Invest Bank
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Witam

    W sobote bylem zaplacic za egzamin na prawko do Invest Banku (Osrodek ruchu
    ma w nim konto) i az mi szczeka opadla jak sie dowiedzialem ile kosztuje
    wplata na rachunek prowadzony w tym samym banku/oddziale - 8 (!!!) zl

  • 2. Data: 2002-07-21 16:13:25
    Temat: Re: [negatyw] Invest Bank
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rafal M wrote:
    > W sobote bylem zaplacic za egzamin na prawko do Invest Banku (Osrodek ruchu
    > ma w nim konto) i az mi szczeka opadla jak sie dowiedzialem ile kosztuje
    > wplata na rachunek prowadzony w tym samym banku/oddziale - 8 (!!!) zl

    I prawidłowo. Przelewów trzeba używać.
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-21 16:21:37
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr J. Ochwal" <d...@o...net> napisał w wiadomości
    > I prawidłowo. Przelewów trzeba używać.

    oj bardzo bym chcial, ale w Osrodku Ruchu Drogowego wymagaja potwierdzen
    wplat - mBank odpada

  • 4. Data: 2002-07-21 16:25:45
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > oj bardzo bym chcial, ale w Osrodku Ruchu Drogowego wymagaja potwierdzen
    > wplat - mBank odpada

    Poczta 3,5 =)

  • 5. Data: 2002-07-21 16:37:34
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    Rafal M wrote:
    > oj bardzo bym chcial, ale w Osrodku Ruchu Drogowego wymagaja potwierdzen
    > wplat - mBank odpada

    To trzeba było dwa dni wcześniej, albo iśc na pocztę.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-21 16:51:23
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    > To trzeba było dwa dni wcześniej, albo iśc na pocztę.

    jasne ze na PP poszedlem ;)

    Ale swoja droga w TOiP nic nie ma o 8 zl ;)

  • 7. Data: 2002-07-21 20:15:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Ale swoja droga w TOiP nic nie ma o 8 zl ;)

    Niemozliwe, na pewno jest. Moze patrzysz na TOiP dla rachunkow osobistych?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 8. Data: 2002-07-21 21:25:45
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

    > Niemozliwe, na pewno jest. Moze patrzysz na TOiP dla rachunkow osobistych?

    Nie patrze na firmowe: jest 0,4% od wplacanej kwoty, ja chcialem wplacic 74
    zl, wiec niemozliwe zeby bylo 8 zl.
    Chyba ze specjalnie takie TOiP dla tego oddzialu - bo to taki pokoik 3 na 3
    metry w siedzibie Osrodka ruchu

  • 9. Data: 2002-07-21 21:34:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zl, wiec niemozliwe zeby bylo 8 zl.
    > Chyba ze specjalnie takie TOiP dla tego oddzialu - bo to taki pokoik 3 na

    Ale moze jakies widaelki maja? Z firmowymi tak nstety jest.
    Za kolezanke placilem na konto AWFu prowadzone w BZWBK - oplata w rtmze
    banku - i wzieli 50 zl - chociaz sama oplata byla jakas mala... Czyli po
    prostu maja 0,4 ale minimum 8 zeta.

  • 10. Data: 2002-07-21 22:12:35
    Od: "Rafal M" <m...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > Za kolezanke placilem na konto AWFu prowadzone w BZWBK - oplata w rtmze
    > banku - i wzieli 50 zl - chociaz sama oplata byla jakas mala... Czyli po

    wedlug TOiP minimum to 1 zl
    http://www.investbank.pl/firma/oplaty.html