  • 1. Data: 2002-07-21 19:47:31
    Temat: VE BZWBK w Irlandii
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Ostatnio moja siostra będąc w Irlandii na wycieczce płaciła VE BZWBK (wiem,
    że powinna Maestrem, bo to "ojroland", ale akurat nie ma, poza tym nie
    robiła tam jakichś wielkich zakupów).
    No więc dla zainteresowanych kursami wymiany:
    14.79 Euro ... no i policzyli jej 64,46 PeeLeNów, co daje kurs ca. 4,3583.
    Trochę duuuuuuużo ;-)).

    Płaciła jeszcze VE mBanku i niedługo podeślę na grupę po jakim kursie.

    Pozdrawiam - J.

  • 2. Data: 2002-07-22 15:00:30
    Temat: Re: VE BZWBK w Irlandii
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > No więc dla zainteresowanych kursami wymiany:
    > 14.79 Euro ... no i policzyli jej 64,46 PeeLeNów, co daje kurs ca. 4,3583.
    > Trochę duuuuuuużo ;-)).

    Nic dziwnego - euro ostatnio poszlo mocno do gory, a do tego podwojne
    przewalutowanie i mamy wlasnie taki kurs, a nie inny...