  • 1. Data: 2002-07-22 00:21:53
    Temat: Gdzie kartę kredytową.
    Od: "Rafał" <r...@p...fm>

    Gdzię założyć kartę kredytową w CITY czy WBK.
    City daje 31 dni kredytu a WBK 51 dni ale czy będzie honorowana karta np. w
    USA.

    Info prosze na priv.
    r...@p...fm

  • 2. Data: 2002-07-22 00:31:47
    Temat: Re: Gdzie kartękredytową.
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Rafał" wrote:
    > Gdzię założyć kartę kredytową w CITY czy WBK.
    > City daje 31 dni kredytu a WBK 51 dni ale czy będzie honorowana karta
    > np. w USA.

    Ale tylko w City. Na Village już nie.

    MSPANC
    --
    pjo

  • 3. Data: 2002-07-22 08:42:13
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Oba banki daja tyle samo dni !.
    BZ WBK jest troche tańsza !
    CITY chodzi idealnie w USA gdyz to bank amerykański
    (ale gdy chciałem sprawdzic jedna transakcję i zadzwoniłem,
    to powiedzieli,ze to karta polska a nie maja dostepu do bazy danych w Polce)

  • 4. Data: 2002-07-22 09:04:36
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jul 22, 2002 at 10:42:13AM +0200, Wojciech =?ISO-8859-2?Q?Koz=B3owski ?=
    wrote:

    > CITY chodzi idealnie w USA gdyz to bank amerykański

    Zgadza sie. Ale karta polska nie jest wydawana przez citi amerykanski.

    > (ale gdy chciałem sprawdzic jedna transakcję i zadzwoniłem,
    > to powiedzieli,ze to karta polska a nie maja dostepu do bazy danych w Polce)

    Prawde powiedzieli. Zreszta - i tak gadales z indiami ;-)

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-07-22 09:23:18
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > W WBK masz podglad do transakcji przez www.

    W Citi tez :-)))

  • 6. Data: 2002-07-22 09:24:56
    Od: "Artur O." <a...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Rafał" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Gdzię założyć kartę kredytową w CITY czy WBK.
    > City daje 31 dni kredytu a WBK 51 dni ale czy będzie honorowana karta np.
    > USA.

    W WBK masz podglad do transakcji przez www. Chodzi perfekcyjnie.

    AO

  • 7. Data: 2002-07-22 09:52:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Rafał" <r...@p...fm> writes:

    > Gdzię założyć kartę kredytową w CITY

    A co to jest? 8-)

    MJ

  • 8. Data: 2002-07-22 11:18:08
    Od: "Maras" <M...@w...pl>

    > W WBK masz podglad do transakcji przez www. Chodzi perfekcyjnie.

    Właśnie wyrobiłem i nie mam... kazali mi konto założyć.

  • 9. Data: 2002-07-22 11:41:55
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Zadzwoń na infolinię 0-801322484.
    Agent przyjewdzie do Ciebie !

  • 10. Data: 2002-07-22 11:42:54
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Maras wrote:

    > Właśnie wyrobiłem i nie mam... kazali mi konto założyć.

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&threadm=3AD6EDE8.E7683D1C%40cokolwiek.net&rn
    um=1&prev=/groups%3Fq%3DWBK%2Bpodgl%25C4%2585d%2Bgro
    up:pl.biznes.banki%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26
    oe%3DUTF-8%26scoring%3Dr%26selm%3D3AD6EDE8.E7683D1C%
    2540cokolwiek.net%26rnum%3D1

    a wpisałem tylko WBK +podgląd.
    Nie ma to jak słuchać niedysponentek w oddziałach :-)

    pzdr

    Tomek