  • 1. Data: 2007-04-28 12:32:46
    Temat: Pozyczka do 20 tys Krakow
    Od: "Dariusz J." <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Potrzebuje dosc pilnie pozyczki w kwocie do 20 tys zl.Niestety mam 27 lat i
    brak odbytej sluzby wojskowej - dlatego mimo iz niezle zarabiam wiekszoc bankow
    jest jeszcze dla mnie przez rok niedostepna.
    Poszukuje osoby prywatnej lub firmy ktora mogla by w stanie pozyczyc wspomniana
    kwote lub nizsza na okres 6-12 miesiecy - w zaleznosci od tego jestem w stanie
    zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia ustalen.Jestem osoba uczciwa
    i takiej poszukuje.

    zainteresowanych prosze na prv : d...@y...pl
    pozdrawiam
    Darek J.

  • 2. Data: 2007-04-28 13:09:05
    Temat: Re: Pozyczka do 20 tys Krakow
    Od: "TVSAT" <t...@i...pl>

    Dariusz J. wrote:
> [...]
    > tego jestem w stanie zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest
    > kwestia ustalen.Jestem osoba uczciwa i takiej poszukuje.

    https://www.provident.pl/loanapplication.aspx
    możesz również zadzwonić 0801 707 990
    --
    pozdrawiam,
    tvsat

  • 3. Data: 2007-04-28 13:21:19
    Od: "Marcin B" <a...@N...gazeta.pl>

    TVSAT <t...@i...pl> napisał(a):

    > https://www.provident.pl/loanapplication.aspx
    > możesz również zadzwonić 0801 707 990

    No ale Provident nie da 20tys :)))

  • 4. Data: 2007-04-28 13:49:06
    Od: "TVSAT" <t...@i...pl>

    Marcin B wrote:

    > No ale Provident nie da 20tys :)))

    W wiadomości jest napisane, że 20 tys lub mniej ;)
    Od razu to nikt nie da, najpierw niech zbuduje pozytywną wiarygodność
    A pózniej może wyleczy się z takimi chorymi propozycjami,
    że odda 50-70% więcej w skali roku
    --
    pozdrawiam,
    tvsat

  • 5. Data: 2007-04-28 15:22:12
    Od: "d...@y...pl" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    przyznam ze nie rozumiem intencji ponizszej wiadmosci..co jest chorego w moim
    stwierdzeniu 50-70%?

    pzdr
    Darek

  • 6. Data: 2007-04-28 15:48:37
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

> [...]
    > stanie
    > zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia ustalen.Jestem osoba

    Ja marudzę przy 9% w skali roku, musiałbym na głowę upaść żeby oddać 70%.
    Jeżeli jesteś w stanie w ciągu 12 miesięcy oddać 20tys + 14 tys to zarabiasz
    przynajmniej 4-5tys miesięcznie. Przy takich wpływach po kilku m-cach
    dostajesz od ręki minimum 5tys kredytu + jakąś kredytówkę.
    Nie znam cię ale juz mi się wydaje, że jesteś niewiarygodny finansowo.

    Tomek

  • 7. Data: 2007-04-28 16:05:32
    Od: "d...@y...pl" <m...@p...onet.pl>

    1.po kilku miesiacach - czy stwierdzenie dosc pilnie cos wyjasnia?
    2.bez wojska
    3.masz racje nie znasz mnie - tak jak i czlowiek ktory "zaryzykowal" by
    pozyczke - a za to ryzyko nalezy sie odpowiednie oprocentowanie gdyz raczej
    wpisu do hipoteki nie dostanie...

    Gdybym mogl pozyczyc w banku na 9% czy proponowal bym 70%?

    pzdr
    Darek

  • 8. Data: 2007-04-28 16:49:02
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

> [...]
    > bankow
    > jest jeszcze dla mnie przez rok niedostepna.

    Pożyczki hipoteczne są dostępne dla osób bez uregulowanego stosunku do
    służby wojskowej.

> [...]
    > stanie
    > zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia

    Są "podmioty" które takich pożyczek udzielają. Ale chyba na tej grupie ich
    nie ma. na pl.biznes.mafia są :)

    ustalen.Jestem osoba uczciwa

    Nie wydaje mi się.

    Duzo zarabiasz - spytaj pracodawcy.
    Nie masz nieruchomości - możesz zabezpieczyć nieruchomością innej osoby.
    Wyjść jest wiele.

    > i takiej poszukuje.

    Obyś takiej nie znalazł.

    Darek

  • 9. Data: 2007-04-28 17:49:13
    Od: m...@p...onet.pl

    Rozumiem ze na grupie przewijaly sie pewnie rozne osoby ale nazywanie kogos
    oszustem nic o nim ani jego propozycji nie wiedziac ..
    Ja nie oczekuje od nikogo niczego na piekne oczy..moze jedynie odrobiny
    szacunku?

    pozdrawiam
    Darek

  • 10. Data: 2007-04-29 13:43:10
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dariusz J. pisze:
> [...]
    > zaplacic 50-70% w skali roku.Wszystko jest kwestia ustalen.Jestem osoba uczciwa

    Poszukaj innych rozwiązań niż pakowanie się w providenty itp. Może
    kredyt pod hipotekę, jeżeli nie masz to np rodziców albo kogoś Ci
    bliskiego. Można też, z tego co pamiętam dostać kredyt w Lukasie na
    remont mieszkania - nie wymagają papierków w stylu faktury etc (W pko bp
    albo SA też coś chyba takiego było). Może przejdź się po expanderach,
    open finance i innych może tam ktoś coś wymyśli.

    PS Odnośnie Provident to taki mały pomysł mam ;) Kiedyś moja koleżanka,
    która pracowała w provident mówiła mi, że można pożyczyć od nich
    pieniądze i jak się odda w 7 albo 10 dni to nic nie doliczają albo jest
    jakaś drobna opłata. Czyli jeżeli znalazłbyś drugą taką fimrę to dalej
    masz już z górki hłe hłe takie małe perpetum mobile.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski