  • 1. Data: 2007-04-27 11:43:01
    Temat: Polbank CYRK Z WYPŁATA ŚRODKÓW
    Od: <z...@W...gazeta.pl>

    Chciałbym wszystkich przestrzec przed kontem tzw oszczedzajacym w Polbanku Sa
    tak mocno reklamowanym ostatnio w mediach. Dzis chciałem wypłacic pieniadze z
    mojego konta ww i awaria. Takie awarie sa srednio raz w tygodniu a ja akurat
    pozostaje bez srodkow przed długim weekendem Proponuje nowy slogan reklamowy
    dla Polbanku twoje srodki na twoim rachunku w naszym banku sa dostępne tylko
    między awariami

  • 2. Data: 2007-04-27 13:15:19
    Temat: Re: Polbank CYRK Z WYPŁATA ŚRODKÓW
    Od: "Chandler" <l...@l...home.pl>

    Proponuje nowy slogan reklamowy
    > dla Polbanku twoje srodki na twoim rachunku w naszym banku sa dostępne
    > tylko
    > między awariami

    Niestety też nie mam dobrej opini o tym banku:( Jedynie co go ratuje to
    super obsługa na Jagiellońskiej w Gliwicach (w drugim punkcie na Zwycięstwa
    jest fatalna).

    Pozdrawiam
    Chandler

  • 3. Data: 2007-04-27 17:14:21
    Od: "Maciej. W" <t...@t...bez.tego.pl>

    z...@W...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > dla Polbanku twoje srodki na twoim rachunku w naszym banku sa dostępne tylko

    To nie widziałeś wpłatomatu mBanku w M1 w Czeladzi... 2, 3 wpłaty i
    wisi... Przyjeżdza technik i znowu to samo. Dziwię się, że im się opłaca
    tam toto trzymać bo i antyreklama i koszty za powierzchnię. Dziwię się,
    naprawdę. mKiosk jest czynny około godziny dziennie. Ja już nawet nie
    jeżdżę sprawdzić, czy działa bo nie działa... Co najwyżej zadzwonię i
    się pytam, ale odpowiedź jest zawsze ta sama... NIE DZIAŁA

    --
    Maciek

  • 4. Data: 2007-04-28 11:46:29
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    W artykule news:f0tb16$c51$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Maciej. W z adresu <t...@t...bez.tego.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > sprawdzić, czy działa bo nie działa... Co najwyżej zadzwonię i
    > się pytam, ale odpowiedź jest zawsze ta sama... NIE DZIAŁA

    Kraków - Galeria Kazimierz - wpłatomat czynny 100/100 (sam tez
    z niego korzystam), mkiosk(chyba) tez czynny bezawaryjnie. Ile
    razy tam bylem, to ani razu nie widzialem awarii ani jednego
    ani drugiego sprzętu. Moze winny jest "czynnik ludzki" ?

    Placówka MultiBanku w Krakowie - wisi(?) kartka informująca ze
    wplatomat nie przyjmuje banknotow 10 zł - w sensie iz powodują
    jego awarie. Tam bywam rzadko, ale.. od momentu gdy informacja
    zostala podana nie widzialem zawieszonego wpłatomatu.. co sie
    wczesniej pare razy zdarzylo.

    --
    Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie NIE ZAMÓWIONYCH ofert
    na adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości.