  • 1. Data: 2004-02-28 13:54:44
    Temat: Powstala grupa alt.pl.banki.VWBd
    Od: an <a...@n...pl>

    Nowa grupa o Volkswagen Bank direct: alt.pl.banki.VWBd

  • 2. Data: 2004-02-28 15:31:28
    Temat: Re: Powstala grupa alt.pl.banki.VWBd
    Od: z...@p...onet.pl

    > Nowa grupa o Volkswagen Bank direct: alt.pl.banki.VWBd

    Podaj "żywego" linka :)

  • 3. Data: 2004-03-01 23:09:45
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Podaj "żywego" linka :)

    już się zapiałem
    na razie w hamsterku tylko na ripco

    --
    www.zsoft.prv.pl - pretendent strony grupowej pl.comp.nowe-programy
    obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)

  • 4. Data: 2004-03-02 12:54:45
    Od: a...@i...pl

> [...]
    > www.zsoft.prv.pl - pretendent strony grupowej pl.comp.nowe-programy
    > obsluga zewn. skryptow (*.js) pisanych przez wiele osob (kto chetny?)

    jak czytać tą grupę, proszę o instruktaż, korzystam z Outlooka
    dzięki
    pzdr

  • 5. Data: 2004-03-02 21:32:27
    Od: "Ann" <a...@p...onet.pl>

    > Nowa grupa o Volkswagen Bank direct: alt.pl.banki.VWBd

    Nie mogę wejść do tej grupy.Mogę prosić o pomoc
    Ann

  • 6. Data: 2004-03-03 21:51:44
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Nie mogę wejść do tej grupy.Mogę prosić o pomoc
    > Ann

    hint: hamster+kilka serwerów

  • 7. Data: 2004-03-04 01:01:16
    Od: fragles <f...@f...com>

    On 2 Mar 2004 22:32:27 +0100, "Ann" <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Nie mogę wejść do tej grupy.Mogę prosić o pomoc
    >Ann

    Napisz do administratora swojego serwera news, zeby zalozyl, albo poszukaj
    serwera, na ktorym juz ta grupa jest. Na wielu serwerach administrator musi
    recznie zatwierdzic powstanie danej nowej grupy i dlatego na niektorych
    serwerach jeszcze jej nie ma (admini z zatwierdzeniem sie nie spiesza...).

  • 8. Data: 2004-03-04 19:37:15
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

    Dnia 3-3-2004 o 22:51:44, *zlotowinfo* napisal(a):

    > hint: hamster+kilka serwerów

    Mój hamster "mówi" mi, że na razie jest na news.home.net.pl.

    --
    Pozdrawiam :)
    m@rkop

  • 9. Data: 2004-03-04 19:37:15
    Od: "m@rkop" <m...@m...pl>

  • 10. Data: 2004-03-05 21:28:34
    Od: "zlotowinfo" <a...@j...pl>

    > Mój hamster "mówi" mi, że na razie jest na news.home.net.pl.
    mój mi wtedy mówił, że na news.ripco.com

    ale teraz mi mówi:
    news.atman.pl
    news.interia.pl

    coś news.gazeta.pl się spóźnia