  • 1. Data: 2004-02-28 13:55:19
    Temat: VW Bank - niedostępna historia operacji
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    W których godzinach "Historia operacji" jest niedostępna??
    Bo tak mniej więcej to wiem -- wtedy kiedy potrzebuję ;).

  • 2. Data: 2004-02-29 13:45:13
    Temat: Re: VW Bank - niedostępna historia operacji
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <a...@4...com>, Radosław
    Popławski wrote:

    > W których godzinach "Historia operacji" jest niedostępna??
    > Bo tak mniej więcej to wiem -- wtedy kiedy potrzebuję ;).

    To nie są godziny, to jest kolejna kicha na stronach transakcyjnych
    vw. Ale mam patent, kt. podzielę się z Tobą za darmo:) Jak się nie da
    zajrzeć do Historii, to trzeba zmienić konto, potem wrócić do tego,
    którego historię chcesz sprawdzić i wtedy opcja Historia staje się
    dostępna. Proste?:)

    Renata

  • 3. Data: 2004-03-01 16:15:19
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    29 Feb 2004 13:45:13 GMT, w
    <s...@1...acn.waw
    .pl>, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> napisał(-a):

> [...]
    > zajrzeć do Historii, to trzeba zmienić konto, potem wrócić do tego,
    > którego historię chcesz sprawdzić i wtedy opcja Historia staje się

    HAHA, jak drut w kieszeni :) Thx.