eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoufność informacji wg. Inteligo. › Re: Poufno???? informacji wg. Inteligo.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.task.gda.pl!news.ds.pg.gda.pl!not
    -for-mail
    From: "MiCom" <m...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poufno???? informacji wg. Inteligo.
    Date: Sun, 20 Jun 2004 20:24:16 +0200
    Organization: SKOS PG
    Lines: 27
    Message-ID: <cb4knn$7kd$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    References: <cb49i5$c9j$1@kastor.ds.pg.gda.pl>
    <20040620164101.1465.2.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local>
    NNTP-Posting-Host: micomp.ds.pg.gda.pl
    X-Trace: kastor.ds.pg.gda.pl 1087755831 7821 153.19.223.176 (20 Jun 2004 18:23:51
    GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...pg.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jun 2004 18:23:51 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1409
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1409
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:304958
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:20040620164101.1465.2.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.l
    ocal...
    > MiCom <m...@w...org> wrote:

    > Najprawdopodobniej właściciel konta w Inteligo pomylił się o jedną
    > cyferkę w numerze telefonu podając go do Inteligo. Nie sądze aby to
    > byłaa wina Inteligo. Pomyłka ludzka rzecz - pani w Inteligo wpisując
    > ze słuchu do kompa też mogła się rąbnąć o jedną cyfrę. Właściciel
    > konta powinien się zorietować że mu SMSy nie dochodzą, ale może nie
    > zależy mu na tych SMSach a ma pierwsze dwa miesiące gratis, może nawet
    > o tym nie wie. Nie ma co się burzyć o takie rzeczy, żaden człowiek nie
    > jest nieomylny.

    Oczywiście, że to była pomyłka. Jakoś w tym przypadku wykluczam inne
    możliwość.

    Jednak powinien być wprowadzony mechanizm weryfikacji - a Hameryce bank już
    szykowałby fundusze na spłatę roszczeń klienta, którego saldo rachunku
    zostało ujawnione. W końcu pomyłka może być po stronie klienta, ale klient
    ma prawo być głupi, a potem nie sposób udowodnić, czy to nie wina panienki z
    infolinii. A to już furtka do roszczeń, pomówień, utraty zaufania przez
    bank.

    pzdr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1