eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPoufność informacji wg. Inteligo. › Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
  • Data: 2004-06-20 19:57:14
    Temat: Re: Poufnosc informacji wg. Inteligo.
    Od: Krzysztof <k...@s...800.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MiCom wrote:

    > Oczywiście, że to była pomyłka. Jakoś w tym przypadku wykluczam inne
    > możliwość.

    No i byla to pomylka uzytkownika! Jezeli pan MiCom mialby chociaz blade
    pojecie o procedurach inteligo wiedzialby, ze pomylka *musiala* byc po
    stronie uzytkownika oraz ze *nie mogla* byc dokonana zmiana numeru bez
    wiedzy posiadacza rachunku.

    > Jednak powinien być wprowadzony mechanizm weryfikacji - a Hameryce bank już
    > szykowałby fundusze na spłatę roszczeń klienta, którego saldo rachunku
    > zostało ujawnione. W końcu pomyłka może być po stronie klienta, ale klient
    > ma prawo być głupi, a potem nie sposób udowodnić, czy to nie wina panienki z
    > infolinii. A to już furtka do roszczeń, pomówień, utraty zaufania przez
    > bank.

    No moze jednak przytocze procedure.. Klient zglasza chec zmiany numeru
    tel. komorkowego. na 0 612 123 123. iLinka (po potwierdzeniu danych)
    pyta sie czy klient potwierdza zmiane numeru komorkowego na
    0 612 123 123. Jezeli klient potwierdzi, to proszony jest o podanie kodu
    ze zdrapki. Dopiero wtedy zmiana jest dokonywana (na koniec dyspozycja
    wraz z numerem telefonu powtarzana jest przez iLinke ponownie).
    Oczywiscie wszystko jest nagrane i udowodnienie bledu klienta nie jest
    problemem.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1