  • Data: 2004-06-21 05:51:10
    Temat: Re: Błędny numer dowodu na umowie.
    Od: Bogusz <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak wrote:

    > Jesli to klient podal zly numer to nie ma tu zadnej winy banku. Bank nie
    > moze myslec za klienta. To juz sprawa tego pana z Sulejowka zeby tego
    > dopilnowac.

    Mam osobiste konto w inteligo. Otwieram wspólne. Serię i numer dowodu
    osobistego w systemie mają poprawny (werifikowałem). Na umowie o konto
    wspólne zarówno ja jaki i żona otrzymujemy błednie wpisane serie i numer
    mojego dowodu. I nie jakas tam literówka, komlpetnie inny numer.
    Podobnie może być z numerem komórki, nieprawdaż? Klient podaje poprawny,
    a SMS idą na jakis inny. Wcale bym się nie zdziwił.
    Pozdrawiam, Bogusz.