  • 1. Data: 2002-09-29 13:44:26
    Temat: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Od: "consult" <c...@h...pl>

    Witam,
    Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow na terenie calego kraju.
    Wymagana wlasna dzialalnosc z biurem(tel, fax, internet), znajomosc z
    zakresu bankowosci, znajomosc podleglego terenu dzialania.
    Gwarantujemy wysokie wynagrodzenia oraz dodatkowe gratyfikacje.
    Informacje na priv.

    Pozdrawiam
    PJ

  • 2. Data: 2002-09-29 14:01:28
    Temat: Re: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "consult" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakresu bankowosci, znajomosc podleglego terenu dzialania.
    > Gwarantujemy wysokie wynagrodzenia oraz dodatkowe gratyfikacje.

    Prosze o troche wiecej szczegolow niz "....Poszukujemy
    przedstawicieli/posrednikow na terenie calego kraju...." bo jak dla mnie to
    pachnie jakims malo profesjonalnym przedsiewziciem i kims kto moze sie
    okazac typowym "naganiczem".
    Wiec zanim pokusze sie o napisanie na priv maila, prosze na ogolnym cos
    wiecej powiedziec zebym wiedzial i pozostali czy sie oplaca do was pisac
    maila.
    Bo biuro mam, telefon mam, fax tez sie jakis znajdzie, znajomosc terenu
    rowniez i pozostale rzeczy takze..

    Panowie i Panie z Consult....konkrety prosze konkrety na ogolnym, na liscie,
    szczegoly dopiero potem mozna ustalic indywidualnie.

    pozdrawiam
    Arti

  • 3. Data: 2002-09-29 15:51:04
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Panowie i Panie z Consult....konkrety prosze konkrety na ogolnym, na
    liscie,
    > szczegoly dopiero potem mozna ustalic indywidualnie.

    a jakich Ty oczekujesz konkretow po zwyklym spamerze ;))
    wydaje mu sie ze diabla chwycil, bo udalo mu sie sprzedac 1 karte kredytowa
    i teraz pewnie szuka naiwych, ktorzy beda stac pod jakims
    hiper/super/nadsuper marketem i beda naganiac im klientow od kazdego jakies
    marne zlotowki a poczatek - oczywiscie platne po wplaceniu :-(((((
    ble

  • 4. Data: 2002-09-29 17:21:15
    Od: "consult" <c...@h...pl>

> [...]
    jakies
    > marne zlotowki a poczatek - oczywiscie platne po wplaceniu :-(((((

    No coz, dziwna grupa, albo dziwni odbiorcy.....
    Tak od razu z gory na kogos naskoczyc? Nie spodziewalem sie takiej reakcji.
    No ale kazdy sadzi blizniego po tym, co sam robi:((

  • 5. Data: 2002-09-29 17:35:46
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

    Użytkownik "consult" <c...@h...pl> napisał w wiadomości news:an7cq3
    > No coz, dziwna grupa, albo dziwni odbiorcy.....
    > Tak od razu z gory na kogos naskoczyc? Nie spodziewalem sie takiej
    reakcji.
    > No ale kazdy sadzi blizniego po tym, co sam robi:((

    to jest grupa gdzie spamerow i oszustow nazywa sie wprost oszustami i
    spamerami
    nie widze w tym nic dziwnego !

  • 6. Data: 2002-09-29 19:27:05
    Od: "consult" <c...@h...pl>

    Przyjacielu, jesli Jestes doroslym i rozsadnym facetem, a takiego
    przynajmniej Probujesz udawac, to Zastanow sie nad tym, co Piszesz.
    A jesli nie Zdajesz sobie sprawy z tego, co wlasnie Napisales, to Ci
    wyjasnie.
    Oskarzyles mnie publicznie o oszustwa, a to kwalifikuje sie wprost do
    prokuratury.
    Nie zycze sobie, zeby jakis dupek podobny Tobie wyrazal takie opinie na moj
    temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.
    Tak wiec najlepiej kliknij sobie bannerek erotyczny i tam sie wyszalejesz
    Kretynie!!!!

    Z pozdrowieniami dla wszystkich normalnych grupowiczow
    Piotr

  • 7. Data: 2002-09-29 21:09:33
    Od: "Macio" <m...@p...com>

    O ile wiem to jest grupa ...biznes.banki a nie ..dam.prace.
    A poza tym luz.Miłość, Przyjaźń, Życzliwość.....

    Macio

  • 8. Data: 2002-09-29 22:08:47
    Od: "Duncan" <m...@f...polbox.pl>

> [...]
    moj
    > temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.

    1. NTG - totalnie
    2.
    http://groups.google.com.pl/groups?q=consult%40hoga.
    pl+group:pl.*&hl=pl&lr=&
    ie=UTF-8&inlang=pl&selm=aln6e2%241b%241%40korweta.ta
    sk.gda.pl&rnum=1

    a konkretnie:

    Autor:consult (c...@h...pl)
    Temat:Sprzedam Sp. zoo (ze strata)
    Grupy dyskusyjne:pl.biznes
    Data:2002-09-11 04:31:10 PST

    Duza nadplata VAT do wykorzystania + strata.
    Spolka z 1989 r.
    Brak zaleglosci podatkowych.
    Info na priv
    ---------

    Tak z ciekawowosci. To pisanie o nadplacie VAT + strata - to jest do konca
    legalne??? Nie wiem, a w sumie interesujace to jest.... Czy to na 100% jest
    legalne???

  • 9. Data: 2002-09-30 06:25:31
    Od: "consult" <c...@h...pl>

    > Tak z ciekawowosci. To pisanie o nadplacie VAT + strata - to jest do konca
    > legalne??? Nie wiem, a w sumie interesujace to jest.... Czy to na 100%
    jest
    > legalne???

    A coz w tym Widzisz nielegalnego? Jest Spolka ktora ma strate i jest do
    sprzedania. To takie dziwne? Malo firm ma w tej chwili straty? Nie rozumiem.

  • 10. Data: 2002-09-30 08:22:32
    Od: "krab" <k...@h...pl___>

> [...]
    > temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.
    > Tak wiec najlepiej kliknij sobie bannerek erotyczny i tam sie wyszalejesz

    nie mam nic przeciwko spotkaniu w sadzie - powiem wiecej - bardzo bede
    wdzieczny dla czystej ciekawosci za pozew przeciwko mnie w powyzszej sprawie
    Mysle, ze ten proces moglby byc bardzo ciekawy !
    dla ulatwienia tego zadania podaje maila: _...@h...pl_____ mysle, ze
    po zgloszeniu przez przedstawiciela firmy-naciagacza do prokuratury - organa
    scigania nie beda mialy klopotow z ustaleniem mojego adresu.

    Na tej grupie wymieniamy sie uwagami i doswiadczeniami o roznych
    naciagaczach i oszustach finansowych, nadal tez, w swietle poprzednich maili
    uwazam, ze przedstawiona oferte nalezy traktowac jako zwykle naciagactwo,
    przynajmniej do czasu skonkretyzowania przedstawionej oferty finansowej, bo
    jak dotad, to na zadanie konkretow uslyszelismy jedynie wypowiedz
    zaczynajaca sie od wyrazu "przyjacielu" a zakonczona zdaniem "kretynie"
    ps
    i tak Cie kocham !
    .