  • 1. Data: 2002-09-29 15:40:26
    Temat: banki i mozliwosc debetu bez VC
    Od: "czarny_kruk" <c...@s...pl>

    Orientujecie sie jakie banki /poza MultiBankiem/ oferuja mozliwosc zrobienia
    krotkoterminowego, szybkiego debetu i ew. jakie sa zasady dzialania?
    Rozumiem iz w MulitBanku juz po pierwszej wplacie mozna wyplacic np. VE
    dwukrotnosc wplaty (a moze aktualnego salda??). Jak to jest np. w Inteligo,
    mBanku, Lukasie, WBKu? THX

  • 2. Data: 2002-09-29 16:09:26
    Temat: Re: banki i mozliwosc debetu bez VC
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "czarny_kruk"
> [...]
    > Rozumiem iz w MulitBanku juz po pierwszej wplacie mozna wyplacic np. VE
    > dwukrotnosc wplaty (a moze aktualnego salda??).

    Nie.
    Po wpłacie 1000 zł (w jednym kawałku) następnego dnia możesz dostać
    możliwość zrobienia debetu: dla konta Ja 300 zł, dla My 500 zł. Dla Jestem i
    Aquariusa się nie interesowałem.

    > Jak to jest np. w mBanku
    Na umowę o kredyt odnawialny. Wymagane konto 6 miesięcy, wpływy,
    zaświadczenie o dochodach, uregulowany stosunek do woja itd. itp. etc.
    Różnie mówią o tym kredycie - ale nikt nie powiedział że jest szybki.

    Bogdan