  • 1. Data: 2002-09-28 22:09:05
    Temat: konto lokacyjne w Raiffeisen
    Od: marcin <m...@p...onet.pl>

    chciałbym usłyszeć parę opini o tym koncie

  • 2. Data: 2002-09-29 14:48:19
    Temat: Re: konto lokacyjne w Raiffeisen
    Od: g...@p...gazeta.pl

    > chciałbym usłyszeć parę opini o tym koncie
    No to będziesz musiał do kogoś zadzwonić, albo się umówić na spotkanie ;-)))
    Chyba, że zmienisz zdanie i wystarczy Ci opinia pisemna ;-)))

  • 3. Data: 2002-09-29 15:08:28
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > chciałbym usłyszeć parę opini o tym koncie

    Ja wykorzystuje je do darmowych przelewow do bankow elektronicznych i
    takich, gdzie potrzebuje potwierdzenia. Oprocentowanie jak dla mnie jest na
    Lokacyjnym zbyt male (przynajmniej przy malych wkladach) no i nie ma zadnych
    atrakcji w stylu karta platnicza itd.

  • 4. Data: 2002-09-30 11:51:40
    Od: p...@p...onet.pl

> [...]
    > Lokacyjnym zbyt male (przynajmniej przy malych wkladach) no i nie ma zadnych

    Potwierdzam. Używam j/w plus bezpłatne wpłaty i wypłaty większej gotówki.

    Dodatkowo dają 100 zł dla nowootwartego konta dla komórkowców PLUS-a.

    Piotrek

  • 5. Data: 2002-09-30 12:18:10
    Od: s...@i...pl

    Mozesz cos blizej napisac o tej promocji? Do kiedy to jest i jakie sa
    warunki... Dzieki!

  • 6. Data: 2002-09-30 12:56:15
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik <s...@i...pl>
    > Mozesz cos blizej napisac o tej promocji? Do kiedy to jest i jakie sa
    > warunki... Dzieki!

    ale leniwi ludzie - www.raiffeisen.pl
    trzeba wymienic karte sim na inna z zaszytą aplikacją
    - jest nawet ładne demo gdzie sam klikasz sobie na klawisze - myszą ;-)
    *** blad ***

  • 7. Data: 2002-10-12 08:10:08
    Od: "l:e:h" <leh(wytnijto)@wytnijto.z.pl>

    p...@p...onet.pl skribis:

    > Dodatkowo dają 100 zł dla nowootwartego konta dla komórkowców PLUS-a.

    to juz chyba nieaktualne, co ? Teraz daja kalendarze...

    Pozdrawiam, Leh.

    --
    Zarabiaj pieniadze podczas snu. Czy to mozliwe? Sprawdz:
    http://www.gazeta.sky.pl/books/partner.php?ref=ns