  • 1. Data: 2002-09-29 13:37:56
    Temat: ktory bank najlepszy?
    Od: "aga" <a...@i...pl>

    Ktory bank nalezaloby wybrac gdybym chciala:
    -jak najmniejsze oplaty lub ich brak:)
    -przelewy nie koniecznie sa istotne
    -mozliwosc zakladania lokat (ok10tys),z mozliwoscia natychmiastowego
    zerwania bez utrary odsetek:)
    -łatwosc wyplaty z bankomatu i duza ilosc tych bankomatow
    -jakas karta gratis tez by sie przydala

    Obecnie mam jedynie konto w marmurku, jak to najsensowniej rozegrac z
    przepływami wynagrodzen?
    Dzieki za rady
    Aga

  • 2. Data: 2002-09-29 14:10:12
    Temat: Re: ktory bank najlepszy?
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    aga wrote:
> [...]
    > zerwania bez utrary odsetek:)
    > -łatwosc wyplaty z bankomatu i duza ilosc tych bankomatow

    1. mBank eKonto z kartą (przelewy, bankomaty Euronet) + eMax bez karty dla
    nadwyżek
    lub:
    2. LGnet netKonto+netKombo (automatyczne lokaty bezstratne) - wyzsze nieco
    %% ale bankomaty Euronetu bezplatne tylko 2x w miesiacu; jesli czeste
    wyplaty, to nie nadaje sie

    > Obecnie mam jedynie konto w marmurku, jak to najsensowniej rozegrac z
    > przepływami wynagrodzen?
    jesli potrzebujesz "tworzyc" historie w marmurku (przyszly kredyt?), to
    stale zlecenie z marmurka do mBanku; jesli nie potrzebujesz, to niech
    pracodawca przelewa na mBank bezposrednio