    From: "krab" <k...@h...pl___>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Date: Mon, 30 Sep 2002 10:22:32 +0200

    Użytkownik "consult" <c...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:an7k63$dno$1@korweta.task.gda.pl...
    > Przyjacielu, jesli Jestes doroslym i rozsadnym facetem, a takiego
    > przynajmniej Probujesz udawac, to Zastanow sie nad tym, co Piszesz.
    > A jesli nie Zdajesz sobie sprawy z tego, co wlasnie Napisales, to Ci
    > wyjasnie.
    > Oskarzyles mnie publicznie o oszustwa, a to kwalifikuje sie wprost do
    > prokuratury.
    > Nie zycze sobie, zeby jakis dupek podobny Tobie wyrazal takie opinie na
    moj
    > temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.
> [...]

    nie mam nic przeciwko spotkaniu w sadzie - powiem wiecej - bardzo bede
    wdzieczny dla czystej ciekawosci za pozew przeciwko mnie w powyzszej sprawie
    Mysle, ze ten proces moglby byc bardzo ciekawy !
    dla ulatwienia tego zadania podaje maila: _...@h...pl_____ mysle, ze
    po zgloszeniu przez przedstawiciela firmy-naciagacza do prokuratury - organa
    scigania nie beda mialy klopotow z ustaleniem mojego adresu.

    Na tej grupie wymieniamy sie uwagami i doswiadczeniami o roznych
    naciagaczach i oszustach finansowych, nadal tez, w swietle poprzednich maili
    uwazam, ze przedstawiona oferte nalezy traktowac jako zwykle naciagactwo,
    przynajmniej do czasu skonkretyzowania przedstawionej oferty finansowej, bo
    jak dotad, to na zadanie konkretow uslyszelismy jedynie wypowiedz
    zaczynajaca sie od wyrazu "przyjacielu" a zakonczona zdaniem "kretynie"
    ps
    i tak Cie kocham !
    .