    From: "consult" <c...@h...pl>
    Newsgroups: pl.biznes,pl.biznes.banki
    Subject: Re: Poszukujemy przedstawicieli/posrednikow
    Date: Sun, 29 Sep 2002 21:27:05 +0200

    Przyjacielu, jesli Jestes doroslym i rozsadnym facetem, a takiego
    przynajmniej Probujesz udawac, to Zastanow sie nad tym, co Piszesz.
    A jesli nie Zdajesz sobie sprawy z tego, co wlasnie Napisales, to Ci
    wyjasnie.
    Oskarzyles mnie publicznie o oszustwa, a to kwalifikuje sie wprost do
    prokuratury.
    Nie zycze sobie, zeby jakis dupek podobny Tobie wyrazal takie opinie na moj
    temat, bo ani nie Znasz mnie, ani mojej propozycji o ktorej pisalem.
    Tak wiec najlepiej kliknij sobie bannerek erotyczny i tam sie wyszalejesz
    Kretynie!!!!

    Z pozdrowieniami dla wszystkich normalnych grupowiczow
    Piotr