  • 11. Data: 2002-10-15 07:20:09
    Temat: Re: Posiadacze kart MultiBanku płacą za każdy litr benzyny o 3 grosze mniej!
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message news:aofhsa$3lk$1@news.tpi.pl...
    > Oki, dajcie tylko tę kartę do Aquariusa, bo czuję się dyskryminowany ;-).

    Chyba już jest?

    K. Kowalski

  • 12. Data: 2002-10-15 08:45:08
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Chyba już jest?
    >
    > K. Kowalski

    Karty sa od 9.X ;-))

  • 13. Data: 2002-10-15 09:58:37
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    > ;-).

    > Karty sa od 9.X ;-))

    Oj, pójdę do oddziału i będę barrrrdzo zły ;-). 4.X kazali zgłosić się w
    połowie miesiąca. Thnx za info :-).

    BaLab

  • 14. Data: 2002-10-15 10:44:00
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Oj, pójdę do oddziału i będę barrrrdzo zły ;-)

    Zadzwon lepiej do Lodzi - masz przeciez opiekuna pod '5' ;-)) W oddziale nie
    wyrabiaja kart !!!

    > 4.X kazali zgłosić się w
    > połowie miesiąca. Thnx za info :-).
    >
    > BaLab

    To ze karty sa od 9.X, to nie znaczy, ze wszyscy juz maja ;(
    Ja nie mam ;( choc podobno jest juz wyslana ;-)

    Pzd

  • 15. Data: 2002-10-15 19:06:21
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 15 Oct 2002 11:58:37 +0200, "BaLab" <b...@p...com> wrote:

    >Oj, pójdę do oddziału i będę barrrrdzo zły ;-).

    Zapraszam :)

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 16. Data: 2002-10-16 00:26:37
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > I znowu promocja... i znowu mam problem:
    > czy pojechać na Nestle, kupić benzynę za 3,32 zł/l - 3gr = 3,29 zł/l

    Popytaj na pl.misc.samochody o jakosci tej "promocyjnej" benzynki... W sumie
    sredni pusty bak miesci ok. 40l, wiec oszczednosci jest 1,20 zl... Ja bym
    nie ryzykowal.

    Pozdr.,
    Piotr

  • 17. Data: 2002-10-18 00:07:12
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Zapraszam :)

    Sado-maso?? :) Wojtak, tak sie publicznie przyznawac... :)