  • 1. Data: 2003-11-20 21:33:48
    Temat: Ponad 3000 nagród do rozdania!
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl>

    http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    Ponad 3000 nagród do rozdania!
    Przygotuj się do konkursu "Płać kartą Inteligo", który rusza już 1 grudnia.
    Kto pierwszy, ten lepszy - rozdajemy iPody, radia pod prysznic, plecaki i
    kupony zniżkowe w Travelplanet.pl.

    Wystarczy, że od 1 do 31 grudnia za swoje zakupy będziesz płacił kartą
    Inteligo Visa Electron lub Inteligo Visa Electron z Sercem, a możesz wygrać
    jedną z cennych nagród.
    Pierwsze 3060 osób, które dokonają 5 transakcji bezgotówkowych, każda na kwotę
    minimum 50 złotych, otrzymają nagrodę! Decyduje czas dokonania piątej
    kwalifikowanej transakcji.
    Sprawdź jakie nagrody na Ciebie czekają:
    iPod 10 GB (2500 piosenek) który możesz podłączyć zarówno do Maca, jak i
    komputera PC z Windows, kopiować i odtwarzać swoją ulubioną muzykę. iPod służy
    też do przechowywania kontaktów, danych i programów. W zestawie pilot i słuchawki.
    Wodoodporne radio pod prysznic z zawieszką na ręcznik - poręczne i wygodne -
    łatwo zainstalujesz je w swojej łazience i zabierzesz ze sobą na wakacje. To
    pewny dostęp do muzyki i informacji, z każdego miejsca i w każdej sytuacji.
    Wygodny plecak sportowy marki Semi Line. Funkcjonalny i elegancki - dobry
    zarówno do szkoły, pracy, jak i na wypad w góry.
    Kupon rabatowy o wartości 100 PLN do wykorzystania przy zakupie wycieczki w
    internetowym biurze podróży Travelplanet.pl. Kupon możesz zrealizować do 30
    kwietnia 2004 r.Przygotuj się do konkursu już teraz, ruszamy 1 grudnia!
    --------------

    Pozdrawiam

    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl
    http://www.cuf.prv.pl

  • 2. Data: 2003-11-20 22:04:45
    Temat: Re: Ponad 3000 nagród do rozdania!
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Marcin Dominiak <m...@W...gazeta.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bpjbvs$g14$...@i...gazeta.pl...

    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    Lecę, muszę zobaczyć:

> [...]
    > łatwo zainstalujesz je w swojej łazience i zabierzesz ze sobą na wakacje.
    > pewny dostęp do muzyki i informacji, z każdego miejsca i w każdej

    Jakie fajne... ;-)

  • 3. Data: 2003-11-21 08:08:45
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Dominiak" <m...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:bpjbvs$g14$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.inteligo.pl/InfoSite/nowosci_main_konkurs
    _3000_nagrod.htm

    > Ponad 3000 nagród do rozdania!
    (...)
> [...]
    kwotę
    > minimum 50 złotych, otrzymają nagrodę! Decyduje czas dokonania piątej

    Mysle, ze ten konkurs bedzie trwal mniej wiecej 8-9godzin. Nie daje szans na
    zwyciestwo tym ktorzy dokonaja piatej transkacji 1 grudnia po godzinie 12.
    IMHO Glupi konkurs.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 4. Data: 2003-11-21 08:44:10
    Od: "TeeS" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lopez" <l...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpkh35$2qf$1@news.onet.pl...

> [...]
    na
    > zwyciestwo tym ktorzy dokonaja piatej transkacji 1 grudnia po godzinie 12.

    Myślę, że nie koniecznie.
    Ja bym celował w odtwarzacz mp3, więc chciałbym przeczekac pierwszy tysiąc
    uczestników ;-)

    --
    TeeS

    -- Uwaga na pułapkę w adresie e-mail ! --

  • 5. Data: 2003-11-21 10:44:52
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

> [...]

    na
    > zwyciestwo tym ktorzy dokonaja piatej transkacji 1 grudnia po godzinie 12.

    Faktycznie głupi. Ale najlepsze będzie, jak się ludzie ponacinają na
    przetwarzanie danych po północy. Bo głowę dam, że mało kto będzie świadom
    istnienia tej przerwy. :-)

    Już widzę tankujących samochody zaraz po północy błagających kasjera, żeby
    rozbił im transakcje na kilka, podobnie zakupy w jakichś marketach czynnych
    po północy...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 6. Data: 2003-11-26 22:49:27
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> skribis:

    >Faktycznie głupi. Ale najlepsze będzie, jak się ludzie ponacinają na
    >przetwarzanie danych po północy. Bo głowę dam, że mało kto będzie świadom
    >istnienia tej przerwy. :-)

    No to nas uswiadom - co to za przerwa?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 7. Data: 2003-11-26 22:58:46
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "l.e:h" <l...@...pl> napisał w wiadomości

    > No to nas uswiadom - co to za przerwa?

    Jest opisana w FAQ inteligo i od niedawna jest opisana na kartce doręczanej
    z kartą. Po północy, gdy w inteligo jest nocne przetwarzanie - nie działa
    też autoryzacja kart płatniczych. Od północy przez kilkanaście minut. Ja
    zawsze mam to szczęście, że akurat wtedy zachce mi się płacić rachunek w
    knajpie, albo tankować samochód, albo czekać na gotowiznę przy bankomacie.
    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-27 12:39:47
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl>

    "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> wrote in message

> [...]
    > knajpie, albo tankować samochód, albo czekać na gotowiznę przy bankomacie.

    A to bankomaty PKO BP działają w nocy? Moje doświadczenia (Warszawa,
    metro Imielin) mówią co innego. ;-)

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 9. Data: 2003-11-27 12:45:34
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Artur Czeczko wrote:
    [..]
    > A to bankomaty PKO BP działają w nocy? Moje doświadczenia (Warszawa,
    > metro Imielin) mówią co innego. ;-)

    A moje (wybieranie kasy na Dworcu centralnym o dziwnch porach) mówi, że
    pracują.

    KJ