  • Data: 2016-10-20 17:09:31
    Temat: Re: Polskei karty
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-10-20 o 16:58, Marek pisze:

    > Z jakiego kraju ta historia?

    Ja ją kiedyś słyszałem - jak ludzie przeczytali, to się podniecili - a
    potem gazeta napisała, że to tylko taki wymysł był.

    Technicznie pewnie się da zrobić, tylko problem jest z celowymi zmianami
    dżingli reklamy. I tym, że pomiędzy reklamami są jeszcze inne reklamy
    (autopromocje, ogłoszenia sponsorów... - automat może się łatwo pogubić)
    oraz z koniecznością bieżącego uaktualniania "bazy".

    --
    Liwiusz