    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Policzmy rentowność OFE ZUS LOKATA
    Date: Fri, 11 Mar 2011 11:21:24 +0100

    Dnia Fri, 11 Mar 2011 08:44:06 +0100, skippy napisał(a):

    > Uwzględniając to, co już niektórzy wspominali
    >
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Inflacja
    > OFE prawdopodobnie tracą naszą kasę
    >
    > 1999 9,8%
    > 2000 8,5%
    > 2001 3,6%
    > 2002 0,8%
    > 2003 1,7%
    > 2004 4,4%
    > 2005 0,7%
    > 2006 1,4%
    > 2007 4,0%
    > 2008 3,3%
    > 2009 3,5%
    > 2010 2,4%

> [...]
    Skippy zwróc uwagę, ze nie chodzi o uwzględnianie inflacji, tylko o
    obliczenie cholerrnej rentowności a w szczególności porównania tej
    rentowności z rentownością rachunku bankowego.
    Jeśli będziesz ciągle i uparcie mieszał te sprawy nie mamy szans, żeby to
    porządnie obliczyć.

    P.S.
    Przepraszam Ci za ten głupi tekst o systemach liczbowych. Nerwy mi
    puszczają, bo zamiast sobie ułatwiać znelezienie poprawnej odpowiedzi,
    ciągle twierdzisz ze ty znasz już tę odpowiedź na podstawie własnego
    widzimisię. Nigdy nie przedstawiasz dowodów swoich twierdzeń. Jedyne co to
    bijesz pianę. Ja przynajmniej się staram. Nawet jeśli błednie myslę to
    chciałby wiedzieć dlaczego. Twoje wypowiedzi i zaczepki wcale mi tego nie
    ułatwiają. Mimo to przepraszam, za swoją uszczypliwość.