  • 11. Data: 2002-12-30 12:07:18
    Temat: Re: Polecenia Zapłaty, Era i Inteligo cd.
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > w obydwu przykładach zaznacz, że wysłałeś tylko jeden odcinek, bo drugi
    > osobiście dostarczyłeś drugiej stronie
    > :)
    >
    > to wszystko - nie powinni robić problemów, a jak już wprowadzą do systemów
    > informatycznych to nikt nie będzie patrzył na nazwisko itp
    > liczy się numer rachunku i numer płatności (powyższa informacja zostanie
    > zweryfikowana w praktyce na początku stycznia, bo dopiero wtedy pierwsze PZ
    > u mnie zostanie zrealizowane pomiędzy PKO i PlusGSM - na razie otrzymałem od
    > obydwu firm potwierdzenia wprowadzenia zlecenia do systemów informatycznych)

    Witam!!
    Dzisiaj dostałem oficjalną odpowiedź z Ery. Pisza, że Polecenie Zapłaty nie
    może zostać zrealizowane , ponieważ bank nie przyjął PZ do realizacji, powód
    odmowy - Niezgodność numeru z brzemieniem. Piszą jeszcze, ze w celu wyjasnienia
    niezgodnosci prosimy o kontakt z pana bankiem.
    Niestety nie moge wpisac na upowaznieniu swojego imienia, poniewaz formularz,
    ktory przysyla Era ma juz wydrukowane imie i nazwisko abonenta.
    Macie jeszcze jakies pomysly ??

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 12. Data: 2002-12-30 12:32:56
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    <m...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    formularz,
    > ktory przysyla Era ma juz wydrukowane imie i nazwisko abonenta.

    zrób sobie sam takie upoważnienie w wordzie, wydrukuj i jedną część zanieś
    do ERY, a drugą osobiście do banku :)

    wzór PZ jest ogłoszony przez prezesa NBP, a inne instytucje to tworzą sobie
    własne

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 13. Data: 2002-12-30 13:20:56
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > zrób sobie sam takie upoważnienie w wordzie, wydrukuj i jedną część zanieś
    > do ERY, a drugą osobiście do banku :)

    a twoje PZ Plusa juz zadzialalo?
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-12-30 13:26:57
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "blad" <b...@W...pl> wrote in message
    > a twoje PZ Plusa juz zadzialalo?

    hmm.. termin realizacji 2 i 8 stycznie

    ale za obydwa telefony przyszły z plusa faktury z dopiskiem "płatne
    poleceniem zapłaty"
    i punkty 5 plus są naliczone :)

    jeśli system nie odrzuci (czyli nie sprawdzi imienia i nazwiska) to będzie
    OK - o czym nie zapomnę poinformować

    test systemu Elixir z mbanku wskazuje, że PKO BP nie sprawdza danych
    odbiorcy (przynajmniej przy kwotach rzędu
    100-200 zł)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 15. Data: 2002-12-30 13:32:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "plusz"
    > jeśli system nie odrzuci (czyli nie sprawdzi imienia i nazwiska) to będzie
    > OK - o czym nie zapomnę poinformować

    nie moglbym miec paru swoich PZ gdyby to sprawdzali ;-))
    swoją drogą procedura ustanawiania PZ na ktorą przechodzi coraz wiecej
    operatorow jest chora - ja z definicji nie zgadzam sie zeby jakas instytucja
    upowazniala moj bank do placenia wykorzystujac do tego moj podpis i dlatego
    od razu zaczalem od banku
    *** blad ***