  • 1. Data: 2009-06-23 17:57:02
    Temat: Polbank - problem z logowaniem
    Od: BK <b...@g...com>

    Hmm mam takie pytanie - mozecie sie dzis zalogowac do polbanku? ciagle
    mi wyskakuje blad "missing value [cyrerki]pol" :)

  • 2. Data: 2009-06-23 18:14:24
    Temat: Re: Polbank - problem z logowaniem
    Od: spammtrapp <g...@...necie>

    BK pisze:
    > Hmm mam takie pytanie - mozecie sie dzis zalogowac do polbanku? ciagle
    > mi wyskakuje blad "missing value [cyrerki]pol" :)

    Nie stwierdzilem problemów - IE7
    Swoja droga popsuli mi to logowanie :)
    Do tej pory wystarczyło CTRL+C, CTRL+V z KeePass a teraz musze wklepywac
    znaczki za pomoca wirtualnej klawiatury.

  • 3. Data: 2009-06-23 18:19:14
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Cze, 20:14, spammtrapp <g...@...necie> wrote:

    > Nie stwierdzilem problemów - IE7
    > Swoja droga popsuli mi to logowanie :)
    > Do tej pory wystarczyło CTRL+C, CTRL+V z KeePass a teraz musze wklepywac
    > znaczki za pomoca wirtualnej klawiatury.

    hmm czyli cos u mnie sie wali...

  • 4. Data: 2009-06-23 21:06:21
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    BK pisze:
    > hmm czyli cos u mnie sie wali...

    A zezwoliłeś na wyskakujące okienka?

  • 5. Data: 2009-06-23 23:12:56
    Od: ToRo999 <t...@p...onet.pl>

    Prosze o sprawdzenie czy możecie odwoływać i dodawać nowe certyfikaty.
    U mnie brak jest przycisku do tych funkcji, a na szybko musze wykonać
    transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
    to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania
    i anulowania certyfikatu...

  • 6. Data: 2009-06-24 00:53:58
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ToRo999 pisze:
> [...]
    > transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
    > to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania

    Coś tam bazgrali na stronie, że można teraz posiadać jeden certyfikat a
    wydanie nowego bądź odwołanie starego przez infolinię.
    W Operze ich strona chyba nie działa.

    --
    http://kamikaze.mp.waw.pl/
    Gaz pieprzowy, obezwładniający, łzawiący, który wybrać?

  • 7. Data: 2009-06-24 06:02:56
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Kamikazee" <n...@n...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > W Operze ich strona chyba nie działa.

    zawsze działała
    od 10 wersji robi przelewy

  • 8. Data: 2009-06-24 11:28:10
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    ToRo999 pisze:
> [...]
    > transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
    > to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania

    W trosce o większe bezpieczeństwo transakcji w bankowości internetowej
    Polbanku wprowadziliśmy od dnia 5 czerwca 2009 r.: 1) możliwość dodatkowego
    potwierdzania transakcji przez doradców serwisu telefonicznego Polbank24, 2)
    ograniczoną do jednego liczbę wydawanych certyfikatów cyfrowych, 3)
    możliwość odwoływania certyfikatu cyfrowego wyłącznie przez serwis
    telefoniczny Polbank 24