    From: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Polbank - problem z logowaniem
    Date: Wed, 24 Jun 2009 13:28:10 +0200

    ToRo999 pisze:
    > Prosze o sprawdzenie czy możecie odwoływać i dodawać nowe certyfikaty.
    > U mnie brak jest przycisku do tych funkcji, a na szybko musze wykonać
    > transakcje, mam nowy windows a zatem nie mam certyfikatu, czy ten bank
    > to żart? Sprawdzłem pod operą i IE - brak jest przycisków do wydawania
    > i anulowania certyfikatu...

    W trosce o większe bezpieczeństwo transakcji w bankowości internetowej
    Polbanku wprowadziliśmy od dnia 5 czerwca 2009 r.: 1) możliwość dodatkowego
    potwierdzania transakcji przez doradców serwisu telefonicznego Polbank24, 2)
    ograniczoną do jednego liczbę wydawanych certyfikatów cyfrowych, 3)
    możliwość odwoływania certyfikatu cyfrowego wyłącznie przez serwis
    telefoniczny Polbank 24