  • 1. Data: 2009-06-23 10:19:29
    Temat: Plusy interfejsu Polbanku
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Ja widzę jeden duży plus.

    W wysyłanych przelewach nie są ujawniane dane adresowe nadawcy. Albo być
    może można je dowolnie edytować. Nie wiem jak jest, bo jestem odbiorcą
    przelewu i w danych adresowych jest pusto.

  • 2. Data: 2009-06-23 10:22:25
    Temat: Re: Plusy interfejsu Polbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > W wysyłanych przelewach nie są ujawniane dane adresowe nadawcy. Albo być
    > może można je dowolnie edytować. Nie wiem jak jest, bo jestem odbiorcą
    > przelewu i w danych adresowych jest pusto.

    A w takim Alior można mieć inny adres zameldowanie, inny zamieszkania, a
    inny do korespondencji.

    W przelewach można sobie ZTCP ustawić dowolny z ww.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2009-06-23 10:49:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    > A w takim Alior można mieć inny adres zameldowanie, inny zamieszkania, a
    > inny do korespondencji.
    >
    > W przelewach można sobie ZTCP ustawić dowolny z ww.

    O, mam tam rachunki a nie zwróciłem na to uwagi. No to duży plus dla Aliora.

  • 4. Data: 2009-06-23 11:55:23
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:h1qadk$7mm$1@news.onet.pl...

    > A w takim Alior można mieć inny adres zameldowanie, inny zamieszkania, a
    > inny do korespondencji.

    Przelewy z Aliora ida z adresem zamieszkania, a nie zameldowania.

  • 5. Data: 2009-06-23 15:33:56
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Przelewy z Aliora ida z adresem zamieszkania, a nie zameldowania.

    A nie mogą być z adresem korespondencyjnym?
    Pasowało mi mi coś takiego ze względu na Allegro.