  • 1. Data: 2009-06-23 09:35:33
    Temat: samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?
    Od: " " <2...@N...gazeta.pl>

    Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej, ktora
    powstala przy wspolpracy aliora i link4, podobno za każdy zakup mozna zbierac
    jakiś procent, ktory pozniej mozna podobno zamienic na jakies znizki. wyglada
    ciekawie, korzystał ktoś z tego?

  • 2. Data: 2009-06-23 14:07:42
    Temat: Re: samochodowa karta kredytowa, korzystał ktoś?
    Od: ruf10 <r...@n...pl>

    2...@N...gazeta.pl pisze:
> [...]
    > jakiś procent, ktory pozniej mozna podobno zamienic na jakies znizki. wyglada

    Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w
    miesiącu

  • 3. Data: 2009-06-24 14:36:40
    Od: "Paweł Bizon" <p...@g...pl>

    ruf10 <r...@n...pl> napisał(a):

    > Lepiej DKV - też są kredytowe, ale dodatkowo dają tylko 2 sumaryczne faktury w
    > miesiącu

    Sprawdzałem to info w sieci i okazało się, że płacąc tą kartą dostaje się
    premię na paliwo i dodatkowo zniżkę w Link4. Opcja wydaje się ciekawa. Z tego
    co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć
    ubezpieczenie nawet o połowę.

  • 4. Data: 2009-06-24 19:39:30
    Od: Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl>

    On 24 Cze, 16:36, "Paweł Bizon" <p...@g...pl> wrote:

> [...]
    > co piszą w info jak będzie się dużo korzystać z karty, to można zmniejszyć

    Ale już nie piszą o ile ewentualna wypłata odszkodowania jest
    pomniejszona :)

  • 5. Data: 2009-06-24 20:26:28
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@g...invalid>

    <2granat@NOSPAM[...]> napisał:

    > Właśnie widziałem banner z reklamą samochodowej karty kredytowej,
    > ktora powstala przy wspolpracy aliora i link4

    Naprawde wystarczy, ze udajesz zwyklego uzytkownika na pms, w watkach
    ubezpieczeniowych.

    > korzystał ktoś z tego?

    Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

  • 6. Data: 2009-06-25 14:20:58
    Od: "Paweł Bizon" <p...@g...pl>

    Krzysztof Krawczyk <k...@g...pl> napisał(a):

    > wej, ktora
    > na zbierac
    > i. wyglada

    Dlaczego zakładasz z góry, że będzie pomniejszona? Co do link 4 to miałem raz
    z nimi styczność. Zdarzyło mi się parę lat temu bliskie spotkanie trzeciego
    stopnia z gościem, który miał u nich polisę &#8211; cofał z parkingu, nie zauwazył
    mnie i wjechał mi w bok. Niby nic wielkiego, ale lakiernik miał co robić. Na
    rzeczoznawce czekałem z tydzień, a kasę dostałem po dwóch, tyle ile się nalezało.

  • 7. Data: 2009-06-29 14:56:34
    Od: "Paweł Bizon" <p...@g...pl>

    Slawek 'IDEall' Fydryk <s...@g...invalid> napisał(a):

    > Naprawde wystarczy, ze udajesz zwyklego uzytkownika na pms, w watkach
    > ubezpieczeniowych.

    > Wszyscy, w koncu oferta jest tak dlugo na rynku.

    Oferta faktycznie świeża, ale może ktoś już zdąrzył ją sprawdzić? Zawsze warto
    zapytać, zanim się człowiek na coś zdecyduje. Mnie też ta karta
    zainteresowała, jeżdżę i tankuję sporo, więc tych procentów by się nazbierało...