  • 31. Data: 2014-05-26 23:09:49
    Temat: Re: Polbank po migracji
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 26.05.2014 22:09, gral pisze:

    > Bordello bum bum.

    No za ciekawie nie jest z tymi przenosinami i jak na razie ogarnęli to
    powiedzmy tak sobie. Doszło nowe obligatoryjne ubezpieczenie czyli de
    facto opłata za kk 0,18% za coś tam, no i minimum 4 transakcje w m-c.
    Potrzymam to jeszcze trochę dla tych przeliczników ale coś mi się
    wydaje, że chyba długo z tym nie pociągnę i dawny kk Tmobile pójdzie na
    odstrzał.

    Xenocide

  • 32. Data: 2014-05-27 14:51:34
    Od: luc <b...@g...de>

    Wygląda na to, że sposobu rozliczania KK Polbankera nie popsuli - w piątek kupowałem
    coś za Wielkim Murem i $ policzyli wg Mastercarda.

    Wrzucę kamyczek do ogródka - transakcji nie było w blokadach, od razu dziś wpadła do
    rozliczonych:

    Waluta transakcji USD
    Kwota w walucie transakcji 7,98
    Kwota w PLN 24,40
    kurs organizacji: 3,0576 USD/EUR
    kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

    pzdrwm
    luc

  • 33. Data: 2014-05-27 20:19:55
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-26 17:20, Slavekk pisze:
> [...]

    2 dni po zamknięciu okresu
    Następny dzień cyrku...

    > 1. Dostępne środki = LIMIT PLUS bieżące obciążenie ;)))

    1.1. Dostępne środki = LIMIT PLUS cholera wie co - ciągle dostępne
    środki większe niż limit ;)))

    > 2. Ostatnia zaksięgowana operacja z 16.05 - sprzed migracji

    2.1. Bez zmian, choć saldo karty urosło

    > 3. Późniejsze operacje pojawiały się w blokadach by... zniknąć jak sen
    > złoty.

    3.1. No właśnie
    - operacja z 19go niewidoczna nigdzie, ale saldo karty powiększone o nią
    - operacja z 22go niewidoczna nigdzie i salda nie powiększyła

    > 4. Spłata poprzedniego wyciągu wykonana 20go niewidoczna, ale saldo ją
    > uwzględnia...

    i owszem

    > 5. Zamknięcie okresu 25go - wyciągu nadal nie ma (w Polbanku by był w
    > sobotę 24go)

    ano nie ma
    nie ma też zwrotu kwot ani ubezpieczenia

    6. Operacja z 24go pojawiła się się w nowym okresie rozliczeniowym,
    ale... nie została dodana do salda karty!
    Nosz k$^%@a

    > Też mieliście taki burdel w tym archeo/Raifi?

    Czy takie coś powinno mieć prawo do udawania banku?

    Sławek

  • 34. Data: 2014-05-27 21:27:45
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 27.05.2014 20:19, Slavekk pisze:
    (...)

    > Czy takie coś powinno mieć prawo do udawania banku?

    No chyba raczej nie powinno ale udaje. Coś jak w tej płonnej przemowie z
    takiego jednego filmu "I na pytanie czy do stanu wojennego musiało
    dojść, odpowiedź jest jedna: widocznie musiało, skoro doszło" :)
    Ja swoje perypetie z nowym półbankiem wrzuciłem do nowego postu, też się
    ciekawie zapowiada he he.

    Xenocide

  • 35. Data: 2014-05-29 12:39:19
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    Po wylogowaniu - błąd połączenia servera ?

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 36. Data: 2014-05-29 16:49:12
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-29 12:39, J_K_K pisze:

    > Po wylogowaniu - błąd połączenia servera ?

    Tak

    Sławek

  • 37. Data: 2014-05-31 10:14:09
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-27 20:19, Slavekk pisze:

    > 2 dni po zamknięciu okresu
    > Następny dzień cyrku...

    Tydzień (5 dni roboczych) minął - wyciągu jak nie było tak nie ma.
    Czy ten Raifi dla swoich kart też taki "szybki" jest?

    > 1.1. Dostępne środki = LIMIT PLUS cholera wie co - ciągle dostępne
    > środki większe niż limit ;)))

    Nareszcie się nauczyli żeby nie odejmować (od limitu) liczby ujemnej
    (obciążenia).
    Teraz dostępne środki są wreszcie mniejsze niż limit.
    Ufff - poznali arytmetykę - ciekawe czy wystarczająco dobrze ;)

    W dalszym ciągu część transakcji niewidoczna nigdzie, ale wynik się
    (prawie) zgadza.

    Niemiła niespodzianka - ubezpieczenie 0,18% jest liczone od wszystkich
    operacji, nie tylko tych po 19.05.2014.
    A może to po prostu jest od salda zadłużenia(?)

    Sławek

  • 38. Data: 2014-05-31 11:57:36
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 31.05.2014 10:14, Slavekk pisze:

    > W dalszym ciągu część transakcji niewidoczna nigdzie, ale wynik się
    > (prawie) zgadza.

    Hmmm to chyba u Ciebie, bo u mnie jeszcze nie. Może lecą ręcznie i za
    chwilę też będę miał poprawnie ;)

    > Niemiła niespodzianka - ubezpieczenie 0,18% jest liczone od wszystkich
    > operacji, nie tylko tych po 19.05.2014.
    > A może to po prostu jest od salda zadłużenia(?)

    Z tym ubezpieczeniem to jakaś kompletna paranoja. Ja właśnie złożyłem
    reklamację w tej sprawie. Kolejna Pani na partyline powiedziała mi coś
    takiego, że mam jeszcze kartę Polbank T-mobile (w systemie mam Poland
    T-mobile) ale regulamin, to już mam od MC Srebrna - ot takie tam panują
    standardy. No ale w tym regulaminie od MC Srebrna jak byk stoi:

    "Ubezpieczeniem odpłatnym objęty jest jedynie ten Posiadacz, który
    złożył deklarację przystąpienia do ubezpieczenia i wyraził zgodę na
    pobieranie opłaty na pokrycie kosztów ubezpieczenia."

    A partyline uparcie twierdzi, że jest to ubezpieczenie obowiązkowe. No
    jak jestem na grupie gorszych kocopołów to chyba nie słyszałem/widziałem :D

    A teraz się tak przyjrzałem ten ubezpieczeniu i w opisie jest coś takiego:

    "Obciążeniowa transakcja korygująca (z naliczaniem odsetek)"

    No i to już jest w zasadzie wisienka na torcie ale jak to mówi stare
    przysłowie lepiej się śmiać niż płakać.
    Półbank > ćwierćbank - ja mam poważne wątpliwości czy to się na tą
    ćwiarę łapie he he.

    Xenocide

  • 39. Data: 2014-05-31 12:35:04
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2014-05-31 11:57, xbartx pisze:

> [...]
    > jak jestem na grupie gorszych kocopołów to chyba nie słyszałem/widziałem :D

    KAŻDE inne niż te 0,18% ubezpieczenie ma w TOiP przymiotnik "dobrowolne"...

    Przy okazji sam sobie wyjaśniłem w TOiP że to jest faktycznie 0,18% od
    salda zadłużenia

    Sławek

  • 40. Data: 2014-05-31 21:22:38
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-05-31 12:35, Slavekk pisze:

    > KAŻDE inne niż te 0,18% ubezpieczenie ma w TOiP przymiotnik
    > "dobrowolne"...
    >
    > Przy okazji sam sobie wyjaśniłem w TOiP że to jest faktycznie 0,18% od
    > salda zadłużenia

    zawsze mozna splacic przed wygenerowaniem wyciagu - ubezpieczenia nie
    bedzie. Skraca sie co prawda grace period, U mnie karta pewnie przez
    chwile jeszcze posluzy do transakcji zagranicznych (przeliczniki).Mi
    wczesniejsza splata nie robi roznicy.