  • 1. Data: 2014-05-18 21:56:45
    Temat: Polbank po migracji
    Od: luc <b...@g...de>

    Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała. Nareszcie można
    edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje
    już rozliczone ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2014-05-18 22:13:30
    Temat: Re: Polbank po migracji
    Od: PP <...@...pl>

    W dniu 2014-05-18 21:56, luc pisze:
> [...]
    edytować limity do
    KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już

    Przy aktywacji obowiązkowe jest zaznaczenie
    "Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji, w tym wyciągów, do
    posiadanych przeze mnie produktów bankowych w Raiffeisen Bank Polska
    S.A. w formie elektronicznej, za pośrednictwem bankowości internetowej
    R-Online."

    A ja chce nadal papierowe do karty kredytowej! Skandal jak kombinują.

  • 3. Data: 2014-05-18 23:06:33
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    >A ja chce nadal papierowe do karty kredytowej! Skandal jak kombinują.

    Też wolę papier, ale zawsze można zrezygnować z usług.
    Gorzej, że te wyciągi elektroniczne dla mojej KK są puste!

    MichalL

  • 4. Data: 2014-05-18 23:24:31
    Od: mm <m...@n...com>

    A jak nastąpił sprzeciw w związku z nowym regulaminem, to aktywacja tego
    r-czegoś nie spowoduje, że ww. sprzeciw stanie się nieważny i dalej karta będzie
    aktywna?

  • 5. Data: 2014-05-19 01:46:44
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 18 May 2014 12:56:45 -0700 (PDT), luc napisał(a):

    > Właśnie aktywowałem R-Online. Wygląda na to, że migracja się udała.
    > Nareszcie można edytować limity do KK. Widać też blokady, tylko na ich
    > liście pojawiły się transakcje już rozliczone ;-)

    Też z ciekawości zajrzałem przed północą. U mnie jest tak, że mam w sumie
    10 kont różnego typu w obu bankach i byłem ciekaw, co z tym zrobią.
    Przynajmniej tabelki w TOiP im się teraz uprościły. Za to nazwy kont są
    durne, bo nijak po nich nie zgadniesz, czy lepsze jest Aktywne, Wygodne czy
    Komfortowe.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2014-05-19 08:03:03
    Od: PP <...@...pl>

> [...]
    edytować limity do
    KK. Widać też blokady, tylko na ich liście pojawiły się transakcje już

    Jednak aktywowałem i u mnie migracja nieudana. Mam niższe środki
    dostepne na karcie niż powinienem. I dodam, że spłaciłem ją całą w
    starym systemie zeby im się coś nie zdymało podczas przenosin, a i tak
    się zdymało.
    Posprawdzajcie sobie.

  • 7. Data: 2014-05-19 10:09:23
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-05-19 01:46, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > durne, bo nijak po nich nie zgadniesz, czy lepsze jest Aktywne, Wygodne czy

    Łomatkojedyna.
    Czy da się inaczej to-to uruchomić? tzn bez tego g... flaszowego?
    wersja mobilna jakaś jest?

    --
    Pete

  • 8. Data: 2014-05-19 10:15:42
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu poniedziałek, 19 maja 2014 10:09:23 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > �omatkojedyna.
    >
    > Czy da siďż˝ inaczej to-to uruchomiďż˝? tzn bez tego g... flaszowego?
    >
    > wersja mobilna jakaďż˝ jest?

    Na szczęście jest wersja mobilna:

    http://www.mobilnybank.pl

    pzdrwm
    luc

  • 9. Data: 2014-05-19 10:33:11
    Od: luc <b...@g...de>

    Chyba Raiffi nie uwzględnia na wyciągach faktu, że KK rozlicza się bezpośrednio na
    PLN, bo transakcje zagraniczne mają np. taki opis:

    kurs organizacji: 0,1536 CZK/EUR
    kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

    albo

    kurs organizacji: 3,0000 USD/EUR
    kurs Banku: 1,0000 EUR/PLN

    pzdrwm
    luc

  • 10. Data: 2014-05-19 10:46:13
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 19 May 2014 08:03:03 +0200, PP napisał(a):

> [...]
    > dostepne na karcie niż powinienem. I dodam, że spłaciłem ją całą w
    > starym systemie zeby im się coś nie zdymało podczas przenosin, a i tak

    Ja mam za to w blokadach 5x "Przelew z konta karty", podczas gdy to były
    zwykłe płatności bezgotówkowe. TTTM?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl