  • 1. Data: 2006-08-20 12:06:52
    Temat: Polbank EFG
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    no właśnie, jak z tym bankiem?
    jeśli ma ktoś konto z chęcią poczytam uwagi :)
    zamierzam otworzyć konto i interesuje mnie co tam piszczy.

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 2. Data: 2006-08-20 12:40:23
    Temat: Re: Polbank EFG
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sumi napisał(a):
    > no właśnie, jak z tym bankiem?
    > jeśli ma ktoś konto z chęcią poczytam uwagi :)
    > zamierzam otworzyć konto i interesuje mnie co tam piszczy.

    Bankowosc internetowa do bani, koszt 5 zl miesiecznie (jeszcze 4). Chyba
    wolalbym MultiBank szczertze powiedziawszy. Dobra opcja to RO na 4,5%

  • 3. Data: 2006-08-20 12:42:23
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message
    > no właśnie, jak z tym bankiem?
    > jeśli ma ktoś konto z chęcią poczytam uwagi :)
    > zamierzam otworzyć konto i interesuje mnie co tam piszczy.

    Sprawdz lepiej czy znajdziesz ich tu...
    http://www.bfg.pl/u235/navi/27907

    A jak nie to na wszelki wypadek zacznij sie uczyc greckiego ;).

    MK

  • 4. Data: 2006-08-20 12:54:43
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "MK" wrote in message

    > Sprawdz lepiej czy znajdziesz ich tu...
    > http://www.bfg.pl/u235/navi/27907
    >
    > A jak nie to na wszelki wypadek zacznij sie uczyc greckiego ;).

    no właśnie i tu jest problem

  • 5. Data: 2006-08-20 13:00:12
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > no właśnie i tu jest problem

    Spokojnie... podobno wystarczy tylko 1 miesiac ;)

    http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/472349

    MK

  • 6. Data: 2006-08-20 13:07:14
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "MK" wrote in message

    > Spokojnie... podobno wystarczy tylko 1 miesiac ;)
    >
    > http://www.merlin.com.pl/frontend/towar/472349

    no i wyjazd do Grecji pewnie zapewniony za swoje pieniądze :-))
    w poszukiwaniu EFG Eurobank Ergasias S.A
    całkiem atrakcyjne wczasy ;)

  • 7. Data: 2006-08-20 15:59:49
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    sumi <T...@p...onet.pl> wrote:
    > no i wyjazd do Grecji pewnie zapewniony za swoje pieniądze :-))
    > w poszukiwaniu EFG Eurobank Ergasias S.A
    > całkiem atrakcyjne wczasy ;)

    Tak pewnie. Przeciez ten bank rowniez pod nasz Nadzor podlega. Pamietam jak
    kiedys byly dyskusje nt. Lukasa, Eurobanku, Getinbanku - czy warto, czy
    bezpiecznie. Teraz nikt juz sie nie obawia..

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Banki nie mają dla nas tajemnic!

  • 8. Data: 2006-08-20 16:42:40
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:eca0tm$i0v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > kiedys byly dyskusje nt. Lukasa, Eurobanku, Getinbanku - czy warto, czy
    > bezpiecznie. Teraz nikt juz sie nie obawia..

    Przeciez nikt nie sugeruje, ze zaraz upadnie. Gdyby jednak zdarzyly sie
    jakies klopoty to droga odzyskiwania kasy bedzie troche inna niz w przypadku
    bankow polskich.
    A jak bedzie wygladal nadzow za kilkanascie m-cy to nikt nie wie... Nie
    wiadomo nawet jak to bedzie za kilka m-cy, tzn wiadomo, ze beda znaczace
    personalne zmiany...

    MK

  • 9. Data: 2006-08-20 20:01:24
    Od: "Robert.I" <T...@i...pl>

    sumi (news:ec9m2i$o40$1@news.onet.pl)
    Napisał(a):
    > no właśnie i tu jest problem

    miają własne gwarancje. Poza tym są one dużo wyższe niż nasze marne 22.5k
    ojro. ZTCP chyba 100%, ale ręki nie dam uciąć....

    R.