  • 1. Data: 2006-08-20 13:25:41
    Temat: mBank a prowizja z bankomatu Euronet (?!)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    kilka dni temu wplacalem pieniadze z bankomatu Euronet
    w Gdanku na Kolobrzeskiej 41b (przy centrum Alfa);
    /to pytanie mam bardziej do osob z Gdanska :)

    kiedy spojrzalem w hisotrie rachunku (eKonto) zobaczylem takie cos:

    Rodzaj transakcji: PROWIZJA - WYPŁATA Z ATM KRAJOWEGO
    Miejsce transakcji: 01811 0513N588/UL. KOLOBR
    GDANSK, PL
    Kwota obciążenia: 5,00 PLN

    a niby nie powinno byc prowizji;

    czy ktos z Was spotkal sie z taka sytuacja?
    /wyplacalem wiele razy z tego bankomatu - pierwszy raz naliczyli prowizje;

  • 2. Data: 2006-08-20 13:31:00
    Temat: Re: mBank a prowizja z bankomatu Euronet (?!)
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    ups...
    sie zaspieszylem - pomylilem euronet z pko bp, ktory jest obok :)
    /pewnie przez to, ze oba sa niebieskie :)

  • 3. Data: 2006-08-20 13:32:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 20 Aug 2006 15:25:41 +0200, "Q" <n...@s...pl> wrote:

    >czy ktos z Was spotkal sie z taka sytuacja?
    >/wyplacalem wiele razy z tego bankomatu - pierwszy raz naliczyli prowizje;
    Ja nie mialem takich sytuacji - mialem kiedys przeciwna sytuacje -
    bankomat w Szczecinie - byl jakis czas euronetem a potem przestal nim
    byc - ale jeszcze kilka miesiecy wyplacal bez prowizji.

    A na Twoja sytuacje znalazlem przypadkiem kilka dni temu rozwiazanie
    na http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/bankomaty/

    "Uwaga: emblematy Euronetu mogą być umieszczone również na bankomatach
    innych sieci NIENALEŻĄCYCH do SIECI EURONET. Naklejka Euronetu jest
    rozmieszczana na bankomatach obsługiwanych technicznie przez EURONET.
    W tych bankomatach wypłaty obciążone są prowizją."

    Fajnie...

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 4. Data: 2006-08-20 13:41:26
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > innych sieci NIENALEŻĄCYCH do SIECI EURONET. Naklejka Euronetu jest
    > rozmieszczana na bankomatach obsługiwanych technicznie przez EURONET.

    Ale jak je rozpoznac ??? Przeciez to juz ewidentnie podpada pod robienie
    klientów w jelenie.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2006-08-20 15:26:47
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    KrzysiekPP wrote:

    > Ale jak je rozpoznac ??? Przeciez to juz ewidentnie podpada pod robienie
    > klientów w jelenie.

    Też jestem ciekaw, chociaż jeszcze mi się naliczenie prowizji nie
    zdarzyło. A odkąd mam e-Pakiet w Fortisie, to w ogóle się nie
    zastanawiam, do kogo należy który bankomat. ;)

    ch.

  • 6. Data: 2006-08-20 16:51:32
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    KrzysiekPP zapodał(a):

    > Ale jak je rozpoznac ??? Przeciez to juz ewidentnie podpada pod robienie
    > klientów w jelenie.

    No to wesoło, ktoś powinien się tym zająć, to jawne naciąganie klienta...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 7. Data: 2006-08-20 17:05:41
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > ups...
    > sie zaspieszylem - pomylilem euronet z pko bp, ktory jest obok :)
    > /pewnie przez to, ze oba sa niebieskie :)

    Ale nad tym pko bp jest stosunkowo duży plafon z logo banku ;) Nie pamiętam
    czy świeciący, ale jest :)
    Chociaż faktycznie są tuż obok siebie.

  • 8. Data: 2006-08-20 21:51:24
    Od: "Q" <n...@s...pl>

> [...]
    > rozmieszczana na bankomatach obsługiwanych technicznie przez EURONET.
    > W tych bankomatach wypłaty obciążone są prowizją."

    jak teraz poznac 100% euroneta saportowanego przez mBank? :|

  • 9. Data: 2006-08-21 09:24:50
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    Q napisał(a):

    > jak teraz poznac 100% euroneta saportowanego przez mBank? :|

    Po tym że nad bankomatem jest duże podświetlone logo euronetu. Jeżeli
    jest tylko nalepka na bankomacie (wśród wielu innych), wtedy
    prawdopodobnie zostanie pobrana prowizja. A najlepiej sprawdzić listę
    bankomatów na stronie mBanku.

  • 10. Data: 2006-08-21 16:20:30
    Od: "fotomania" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <jimi@_FALSE_.ceti.pl> napisał w wiadomości

    > Ale jak je rozpoznac ??? Przeciez to juz ewidentnie podpada pod robienie
    > klientów w jelenie.

    Sam euronet jest euronetem . Euronet z napisem na dole np Kretyt Bank jest
    bankomatem nalezacym do KB . Niestety ta wiedza mnie osobiscie kosztowala
    900 PLN :((