eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-19 19:12:48
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "sorden" gdf1fi$43e$...@m...internetia.pl

    >> a jakas argumentacja?

    > Zamrazanie kasy ?

    Tak. Pieniądze jakby na jakiś czas znikają z oczu.

    W tym czasie może wiele wydarzyć się. Na przykład bank może padać,
    lub może pojawić się coś smakowitego... ;)

    W przypadku konta oszczędnościowego można pieniądze zabrać w każdej
    chwili: wtedy, gdy inni dają więcej; gdy dany bank pada (czasy teraz
    niepewne; może nie aż tak niepewne, aby banki padały, ale jednak
    niepewne) lub zaczyna źle traktować klienta; gdy pieniądze są potrzebny...

    IMO po prostu spokojniej jest wówczas, gdy nic nie zniechęca do zabierania.

    Na dodatek kilka tysięcy złotych można rozłożyć na wiele kont, dzięki
    czemu nie płaci się belek -- z rządem lepiej nie zadzierać. ;)

    Gdybym miał więcej niż kilka tysięcy złotych i jakieś dochody, kupiłbym teraz
    mieszkanie w sensownym miejscu. Właśnie byłem na stosownej wystawie i zauważyłem,
    że (przynajmniej w Białymstoku) czas sprzyja kupowaniu mieszkania. Jeszcze wczoraj
    myślałem, że jest fatalnie, że na czymś takim można nie zarobić, ale dziś wiem o tym,
    że to bodaj najlepsza chwila od lat. :) Jedynie nadmiar mieszkań może obniżyć
    drastycznie cenę najmu, ale chyba i to nie grozi teraz -- gdy Irlandczycy
    (a za nimi zapewne i inni) zaczynają mieć dosyć u siebie polskich pracowników...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'