eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-20 19:34:20
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "sorden" gdgrs8$bcv$...@m...internetia.pl

    > Nie manipuluj moja wypowiedzia. Pisalem o skali swiata. Polskich oczu jest
    > na tym swiecie 40 mln, czyli pomijalnie malo.

    Nie widzę manipulacji. I nie widzę powodów do takowej. Nawet Cię nie znam!!
    (w krzywdzeniu kogokolwiek musi być zawsze jakiś motyw!)

    -=-

    Złotówka nie jest odbiciem -- wystarczy porównanie wahania kursu
    złotówka-dolar do innych wahań kursu dolara, na przykład dolar-euro.
    Najwyraźniej Polacy są niespokojni. Może ktoś ów niepokój celowo
    roznieca -- nie wiem; dla mnie to bez znaczenia, bo nie mam
    [nadmiaru] pieniędzy.
    Całe życie wierzyłem w Boga i w to, że praca ROZUMNA jest warta
    tyle, iż można dzięki niej wygodnie żyć. W kraju JPII ta wiara
    została załamana, ale jestem za stary na to, aby zmienić się.

    Na kursowanie walut patrzę jak na zjawisko astronomiczne
    zachodzące gdzieś milion lat świetlnych stąd i (tak zwaną
    siłą ;) rzeczy) milion lat temu. ;)

    Chcę kupić dysk i monitor -- ich cena będzie uzależniona od kursowania
    dolara, ale że ceny tych urządzeń teraz gwałtownie maleją, więc wartość
    dolara w złotówkach nie odegra roli. Podobnie z paliwem -- jego cena
    zależy od kursu dolar-złotówka, ale mnie interesuje efekt finalny,
    a ten zależy od postanowienia trybunałów i sądów, które wyjawią,
    czy mogę odliczać VAT... A nad tym wszystkim góruje magia ceny
    baryłki ,,śmierdzącego złota'', która sprawia, że w kilka miesięcy
    ze 150 dolców jest tylko 70, pomimo spadku wartości dolara i krachu w USA...

    BTW ceny paliwa -- ja bym chciał, aby rosa i rosła, dzięki czemu producenci
    samochodów wymyślą nowy, oszczędny silnik. :) Wówczas sobie zamienię starą
    Mercedes na nowego forda lub inną zabawkę, i cena paliwa może lecieć na łeb
    na szyję w dół. :) Dla mnie samochód jest ważny jak nogi. :) Od dziecka mam
    reumatyzm (leczono mnie na rumień guzowaty wiele lat, chyba jeszcze zanim
    ,,chodziłem'' do szkoły, a zacząłem owo ,,chodzenie'' wcześniej niż przewiduje
    ustawa), dzięki skurwysynom nie mogę mieć normalnej wilgotności w mieszkaniu
    a i liczne urazy sprawiają, że ledwo trzymam się na strzaskanych kolanach.
    Dzięki chorym kolanom będę miał zdrowsze serce, bo dbam o to, aby nie mieć
    nadwagi -- kolana wytrzymują bez szwanku spore przeciążenia chwilowe, ale
    nawet kilka kilogramów stale noszonych wpływa na te kolana straszliwie źle. :)
    (nie ma tego złego, co by nie wyszło na dobre)

    -=-

    Wracając do manipulacji -- nie manipuluję i nie mam powodów do manipulacji.
    W pewnym sensie nie mam też takich możliwości, bo nie mam możliwości wycinania
    czy edytowania_w_ogóle Twoich słów. Co chcesz -- piszesz i nic mi do tego. Nie
    mam też autorytetu sprawiającego, że ludzie czytają Twoje (lub czyjekolwiek)
    wypowiedzi poprzez pryzmat moich wyjaśnień. :) Więcej luzu, więcej słów
    wyjaśniających, mniej podejrzeń i mniej pretensji. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'