eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPolbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej › Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
  • Data: 2008-10-22 17:41:23
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    sorden napisał(a) w wiadomości: ...

    >Odplyw dolara ma miejsce od kiedy wiadomo, ze krach bedzie rowniez w
    >Europie. Zlotowka plynie na fali Euro, nieco wzmocniona, poniewaz wiadomo,
    >ze strefa Euro ma rezerwy budzetowe na ratowanie sie. Europa rozwijajaca
    >sie juz taka silna nie jest.

    Gdzieś, kiedyś takie rozumowanie mi przedstawiono, ale to nie zmieniło
    mojego osądu o "inwestorach" w rynki "wschodzące". Te osobniki zdaje się
    nie odróżniają np. Słowacji od Słowenii (mieszkańcy tych państw są z tego
    powodu urażeni). Ba! Polski od Węgier (w kontekście problemów bankowych
    na Węgrzech czy Ukrainie, ostatnio ponoć na Białorusi?).
    A przecież powiązania finansowe między Polską a Węgrami są pomijalne.
    To co mogło je łączyć (fuzje MOLa i Orlenu a także obu giełd) nie przeszło.
    Arek