  • 71. Data: 2008-10-07 12:52:48
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 06 Oct 2008 21:48:47 +0200, w <gcdq01$4l9$1@node2.news.atman.pl>, Kinga
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > To znaczy?
    > Przestraszyleś mnie :-(

    Wyciąganie kasy z bankomatu kredytówką, to chyba najdroższy kredyt jaki możesz
    wziąć.
    Chociaż Polbank ma jakąś usługę dla mających tam konto i wyciągających kasę z
    kredytówki, ale tylko we własnych bankomatach, no i od niedawna.

  • 72. Data: 2008-10-07 13:12:02
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 14:52:48 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > Chociaż Polbank ma jakąś usługę dla mających tam konto i wyciągających
    > kasę z kredytówki, ale tylko we własnych bankomatach, no i od niedawna.

    A ja właśnie poszedłem po 'MC Polbank dzieciom'.
    Nie wiem jak to jest z tym 'otrzymać kartę od ręki w oddziale', bo pani
    powiedziała, że za 2-3 dni do mnie zadzwoni i powie czy dostanę kartę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 73. Data: 2008-10-07 15:37:24
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Olgierd wrote:

    > A ja właśnie poszedłem po 'MC Polbank dzieciom'.
    > Nie wiem jak to jest z tym 'otrzymać kartę od ręki w oddziale', bo pani
    > powiedziała, że za 2-3 dni do mnie zadzwoni i powie czy dostanę kartę.

    Ale jak juz karte dostaniesz to idziesz do banku i od reki na zapleczu
    wyrabiaja. A wiec nie czekasz 2 tygodnie na przesylke.

    Minusem tego jest to masz dwie wizyty w banku, a takze to ze ta karta
    ma krotszy okres waznosci - bo np teraz dostaniesz karte z okresem
    waznosci do lipca 2010

    --
    Regards,
    Maverick

  • 74. Data: 2008-10-07 17:34:17
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-07 14:52 r...@k...pl napisał/a:

    > Wyciąganie kasy z bankomatu kredytówką, to chyba najdroższy kredyt jaki możesz
    > wziąć.

    No tak, te 19,99.

    > Chociaż Polbank ma jakąś usługę dla mających tam konto i wyciągających kasę z
    > kredytówki, ale tylko we własnych bankomatach, no i od niedawna.

    Można też z bankomatów Eurobanku.

    Kinga

  • 75. Data: 2008-10-07 18:11:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

    > Można też z bankomatów Eurobanku.

    ze wszystkich można. Kwestia tylko za ile.

  • 76. Data: 2008-10-07 21:38:18
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 13:11:20 -0500, witek napisał(a):

    > ze wszystkich można. Kwestia tylko za ile.

    Można i ma to nawet sens ale w nieco innej formie. Kredytówka Eurobanku
    pozwala na wyciągnięcie gotówki z dowolnego bankomatu za 1 zł. Przy braku
    w pobliżu bankomatu z sieci w której mamy bezpłatne wypłaty może to być
    najtańszy sposób na awaryjny dostęp do gotówki - pod warunkiem że szybko
    spłacimy.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Szczepanik

  • 77. Data: 2008-10-07 22:25:59
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Grzegorz Szczepanik napisał:

> [...]
    > w pobliżu bankomatu z sieci w której mamy bezpłatne wypłaty może to być
    > najtańszy sposób na awaryjny dostęp do gotówki - pod warunkiem że szybko

    Dokładnie - zwłaszcza, jeżeli porównamy to sobie z prowizjami typu "x%
    min y PLN" jakie potrafią sobie zawinszować niektóre banki dla wypłat w
    obcych bankomatach nawet kartami debetowymi.

    Inna sprawa, że jeżeli ktoś ma kasę na szybką spłatę, to może ją mieć
    koncie eurobank online. Użyje karty podpiętej do tego konta i wtedy
    zapłaci również 1 PLN ale już bez żadnych ekstra odsetek za wypłatę :-).

    Przemek

  • 78. Data: 2008-10-08 00:56:40
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-07 19:34 Kinga napisał/a:

    > Można też z bankomatów Eurobanku.

    Ojejciu, miało być: Euronetu.

    Kinga

  • 79. Data: 2008-10-08 07:02:04
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 07 Oct 2008 17:37:24 +0200, Maverick napisał(a):

    > Ale jak juz karte dostaniesz to idziesz do banku i od reki na zapleczu
    > wyrabiaja. A wiec nie czekasz 2 tygodnie na przesylke.

    A widzisz, ja to dosłownie rozumiałem: przychodzę, składam wniosek, do 5
    tys. nie kłopoczą się bikiem, produkują kartę i wychodzę.

  • 80. Data: 2008-10-08 07:52:29
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 8 Oct 2008 07:02:04 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A widzisz, ja to dosłownie rozumiałem: przychodzę, składam wniosek, do 5
    > tys. nie kłopoczą się bikiem, produkują kartę i wychodzę.

    Akurat bika sprawdzają od ręki. Wygląda, że każdy wniosek musi klepnąć
    jeszcze centrala. A jak chcesz złotą to nie ma możliwości odbioru karty w
    oddziale i musisz czekać na naszą wspaniałą pocztę :).

    --
    Kojer