  • 1. Data: 2008-10-04 09:36:40
    Temat: Aquarius - preferencje ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Na stronie czytam tak :

    - łatwość uzyskania wyższej kwoty kredytu odnawialnego, gotówkowego,
    kredytu auto-moto

    Jak to wyglada w praktyce ? :)
    Czy jesli ktos chce wiekszy limit na KK to tez mozesz liczyc na "latwosc
    uzyskania" ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-10-04 10:09:38
    Temat: Re: Aquarius - preferencje ?
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-10-04, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > kredytu auto-moto
    >
    > Jak to wyglada w praktyce ? :)
    > Czy jesli ktos chce wiekszy limit na KK to tez mozesz liczyc na "latwosc

    Generalnie to chyba tak. Kwestia tego jak długo masz Aquariusa. Po pół
    roku to chyba z niczym nie będzie problemów (no może przy hipotecznych
    każą donosić tony papierków).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-10-04 14:14:03
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Wojciech Bancer napisał(a):
    > Generalnie to chyba tak. Kwestia tego jak długo masz Aquariusa. Po pół
    > roku to chyba z niczym nie będzie problemów (no może przy hipotecznych
    > każą donosić tony papierków).

    W zasadzie to od niedawna. No coz to poczekam chwilke, bo wlasnie mi
    zabraklo limitu na KK Multi :)

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-10-04 19:34:38
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > W zasadzie to od niedawna. No coz to poczekam chwilke, bo wlasnie mi
    > zabraklo limitu na KK Multi :)

    już zabrakło? przecież masz ją od niedawna...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2008-10-04 20:00:31
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > już zabrakło? przecież masz ją od niedawna...

    KK Multi mam od dawna - z aktualnym limitem od ok. roku. Kupowalem
    akurat w tym miesacu 2 laptopy i troche innych rzeczy i limit sie skonczyl.

    --
    Mithos