    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Podwyżki w Alior a tu nikt...
    Date: Fri, 19 Aug 2016 22:43:03 +0200

    W dniu 2016-08-19 o 19:00, b...@o...pl pisze:
> [...]
    jakiś bank, w którym ping-pong działa, nagle zacznie to weryfikować i przytnie
    opłaty) - to za darmoszkę nie jest, bo przecież i za "internetowe" można nic nie
    płacić jak się odpowiednio kartą wyda.
    zawsze coś, o czym pamiętać trzeba.

    bankomaty bezpłatne dla wypłat od 400zł wzwyż) - zaś darmowe bez karty jeszcze prawie
    wszędzie.

    > Powtórzę, dla mnie najlepsze centrum rozliczeniowe.
    > Nie oczekuję konta cudownego ale normalnego i wszechstronnego, bez opłat za
    cokolwiek z czego korzystam (podobnie jak Pete). A paleta darmowych usług w KWJ jest
    znacznie szersza niż w innych.

    >Skoro mam gdzie indziej darmową kredytówkę to płacenie większych sum
    debetówką byłoby wręcz niewłaściwe.

    Przypomniałeś mi jeden duży minus debetówki Aliora. Dzienny limit wypłat
    15tys. bez możliwości zwiększenia. Większe kwoty trzeba wypłacać w oddziale.

    --
    Pete