  • Data: 2016-08-22 09:50:25
    Temat: Re: Podwyżki w Alior a tu nikt...
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 22 sierpnia 2016 00:49:59 UTC+2 użytkownik janek z pola napisał:
    > Jeżeli Twoje wynagrodzenie za pracę wpływa na rachunek, który jest Twoim
    > podstawowym rachunkiem, do którego masz podpiętą kartę płatniczą, etc. -
    > uważam, że to jest błąd.
    >
    > Wynagrodzenie powinno wpływać na konto, z którego nie ma ryzyka
    > nieautoryzowanej wypłaty - np. poprzez ukradzioną kartę płatniczą.
    >
    > Wiadomo, że w zasadzie z każdego konta mogą pieniądze zniknąć - np. w wyniku
    > awarii systemu informatycznego w banku (np. obciążenie rachunku z karty
    > płatniczej, która nie należy do Ciebie), ale to jest znacznie mniejsza
> [...]

    Nieprzypadkowy był mój wcześniejszy wpis:
    "I sesja przychodząca o 11.00 /powiadomienie SMS i już można normalną II
    sesją wychodzącą po 12.20 rozdysponować wpływy w docelowych kierunkach,"

    Wynagrodzenie na ROR do którego podpięta jest karta leży więc tam najwyżej
    0,5 - 1 godz.; jako pogotowie kasowe pozostaje 100-200 zł. Jeśli potrzeba
    więcej gotówki to z RO Optima (powiązanego z KWJ Alior) przed 8.00 wylewam
    potrzebną kwotę i po 11.00 mogę już wypłacić z ROR.

    Minus jaki zauważył Pete w debetówce Aliora nie stanowi tu problemu. Nie mam
    potrzeby i zwyczaju opłacania transakcji powyżej 15 tys. inaczej niż
    przelewem.