  • Data: 2016-08-19 19:00:42
    Temat: Re: Podwyżki w Alior a tu nikt...
    Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 16:30:19 UTC+2 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:
    > Jeśli z warunkiem wpływu - nawet jeśli działa ping-pong (a czekam na wiadomość, że
    jakiś bank, w którym ping-pong działa, nagle zacznie to weryfikować i przytnie
    opłaty) - to za darmoszkę nie jest, bo przecież i za "internetowe" można nic nie
    płacić jak się odpowiednio kartą wyda.
    > Oczywiście ping-pong to dużo mniej upierdliwy warunek niż wydawanie kartą, ale
    zawsze coś, o czym pamiętać trzeba.

    > A darmowe z kartą wciąż można mieć w popierdółkach - smarcie i vw (w tym drugim
    bankomaty bezpłatne dla wypłat od 400zł wzwyż) - zaś darmowe bez karty jeszcze prawie
    wszędzie.

    > Ja pytam, po co zaczynać - także ponowię pytanie, co w tym koncie takiego
    cudownego,

    Powtórzę, dla mnie najlepsze centrum rozliczeniowe.
    Nie oczekuję konta cudownego ale normalnego i wszechstronnego, bez opłat za cokolwiek
    z czego korzystam (podobnie jak Pete). A paleta darmowych usług w KWJ jest znacznie
    szersza niż w innych.

    Możliwy jest ping-pong ale mając normalne pobory nie muszę pamiętać o żadnych
    warunkach bo ostatecznie muszą one gdzieś wpływać, więc dlaczego nie tu.
    I sesja przychodząca o 11.00 /powiadomienie SMS i już można normalną II sesją
    wychodzącą po 12.20 rozdysponować wpływy w docelowych kierunkach, a jak trzeba - to
    również "po godzinach" przelewem natychmiastowym.
    Jest więc rzeczywiście za darmoszkę gdy nie trzeba nic "odpowiednio kartą wydawać".
    Skoro mam gdzie indziej darmową kredytówkę to płacenie większych sum debetówką byłoby
    wręcz niewłaściwe.

    Mam rachunek w smarcie i kilku innych bankach (miałem też w vw) ale ograniczenia tam
    zawarte nie odpowiadają mi i myślę, że również wielu klientom. Smart (a także
    Eurobank, Getin, BZWBK, Raiffeisen) mają limity wysokości przelewów internetowych co
    może być bardzo dolegliwe. Vw wymaga by pobrać jednorazowo co najmniej 400 zł, a taka
    kwota do noszenia w portfelu jest mi zbędna.
    Jakąś kartę debetową jednak trzeba na wszelki wypadek mieć, więc ROR-y bez karty
    odpadają.
    W ten sposób KWJ okazało się bezkonkurencyjne.
    Otworzyłem przed rokiem jako wspólne i współwłaściciel korzysta z tych samych
    możliwości KWJ nie zapewniając w ogóle wpływu tutaj :)