  • 1. Data: 2008-01-26 10:57:28
    Temat: Podwojne zaksiegowanie
    Od: p...@g...com

    W listopadzie 2007 roku płacono kartą Maestro wydaną przez Bank
    Ochrony Środowiska. Transakcja została naliczona podwójnie. Za
    pierwszym razem terminal odrzucił autoryzację, więc sprzedawca
    ponownie wprowadził kartę do czytnika. Tymczasem BOS bank naliczył
    obydwie transakcje.

    Posiadam paragony na obydwie transakcje. Na jednym wyraźnie pisze, że
    jest odrzucona.

    Złozyłem reklamację w banku. Czekam na odpowiedź ponad miesiąc. Bank
    nie odpowiada. Pytałem się zarówno osobiście jak i drogą
    elektroniczną.

    Czy doradzi mi ktoś co w takiej sytuacji zrobić ?

  • 2. Data: 2008-01-26 10:59:42
    Temat: Re: Podwojne zaksiegowanie
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Sty, 10:57, p...@g...com wrote:

    > Czy doradzi mi ktoś co w takiej sytuacji zrobić ?

    Zlozyc reklamacje pisemna z potwierdzeniem odbioru w swoim oddziale,
    powolujac sie na wczesniejsz zignorowane reklamacje.

  • 3. Data: 2008-01-27 00:18:56
    Od: IżI <dzolero@plusnet_lej_spam_w_morde.pl>

    krzysztofsf pisze:

    > Zlozyc reklamacje pisemna z potwierdzeniem odbioru w swoim oddziale,
    > powolujac sie na wczesniejsz zignorowane reklamacje.

    Dokładnie. Zrobić ksero paragonu z błędną transakcją, napisać pismo w
    dwóch egzemplarzach i od biedy możesz poprosić osobę w banku która to
    przyjmuję, aby potwierdziła 'za zgodność z...' paragonu na użytek
    wewnątrzbankowy (dając do wglądu oryginał, tylko im go nie oddawaj!).
    Podać do tego datę złożenia poprzedniej reklamacji.

    --
    iRiver T10 + PX100

  • 4. Data: 2008-02-04 19:55:32
    Od: p...@g...com